• marfa

    Sista träffen innan våra bröllop!

    Hej!
    Planering inför sista träffen innan
    VI GIFTER OSS!! :)
    Jag kan söndagen den 8/5. Hur ser det ut för er då?
    Ha det toppen,
    Marfa

  • Svar på tråden Sista träffen innan våra bröllop!
  • marfa

    En lite knuff på våran tråd.
    Någon mer som kan komma?
    /Marfa

  • Fru Calice

    marfa
    you read my mind
    skulle precis gå in o puffa för tråden!
    Vad föreslår ni till nästa söndag - äta eller fika? Har en pizzeria i närheten som säljer pizza, kebab o lite sallader. Kan annars fixa hem fika om det lockar mer. Förslag?
    Kram

  • na76

    Hej

    Mig spelar absolut ingen roll, fika eller pizza går bra vilket som. Det beror på vad ni andra tycker och vad som är smidigast för dig Calice.

  • indianflickan

    Vad brukar ni ha med er? Era inbjudningar, bilder på kommande ringar, klänningar.. etc?
    /indianflickan

  • na76

    Hej

    Indianflickan: Man tar med sig så mycket man vill visa (och orkar bära med sig), det kan vara inbjudningskort, bilder,smycken, underkläder mm.

  • Fru Calice

    Hej alla som vill med på träffen på söndag!

    Blir det bra om vi ses kl 15:00, utanför Med Mera-Butiken som ligger precis vid Drottningrondellen, efter Drottningbron? Tycker vi satsar på fika. Jag ska försöka fixa något gott! Allergier?

    Vilka kommer, någon som vill haka på eller någon som har ånrat sig?

    Kram

    Calice

  • sandella

    Hej Calice!

    Räkna med mig - jag ser alltid fram emot våra träffar

    /Sandella

  • brud i sina bästa år

    Hej!

    Tror att jag kan komma, måste hålla lite öppet till...men förhoppningsvis.

  • indianflickan

    Calice: Jag kommer gärna! Har inte varit med på era träffar förrut och det skulle vara lite kul att träffa andra och höra hur ni har löst saker och ting.

    Däremot tillhör jag en av dem som jobbar mycket - även på helgerna. Jag kan alltså inte garantera till 110% att jag kommer. Men jag är varken en allergiker eller ett kakmonster så du behöver inte förbereda något för just mig.
    Hälsn. Indianflickan

Svar på tråden Sista träffen innan våra bröllop!