• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!
  • agnelia

    Ha en trevlig helg tjejer!

    Idag ska jag+sambo iväg till E-tuna och shoppa!

  • stråla

    Jag har precis klivit upp, tog en riktig sovmorgon idag
    Trevlig helg

  • Brud aug 2005

    JAha, så var det söndag igen!!!

    Hittade du något i E-tuna Agnelia?

  • agnelia

    Nix, Tiimari hade stängt igen butiken!
    Hade tänkt köpa papper och kort där till grattiskort m.m. Trist!!
    Men jag fick tag på lite rolig dekortejp på bokhandeln där. Är inne i en rejäl pysselperiod...
    Fick tag i drinkpinnar och skedar på Mique.
    He he, såg en dörrmatta där det stod:
    Stå inte här och frys! Gå hem!

    Ska ta en shoppingtur i Sthlm i april men då lär det gå åt betydligt mer slantar!!!

  • Brud aug 2005

    Tuff dörrmatta *skrattar*

    Vad blev det för drinkpinnar och skedar då??

  • agnelia

    Skedarna var till för både drinkar och nåt annat.
    Men jag ska använda dem som kryddskedar!?! Har letat lääänge efter en sked som är tillräckligt liten... Har kryddor i små glasburkar utan ströare och den här skeden blir perfekt!

    Drinkpinnarna var färgglada med frukter, den lite kortare varianten. *skratt* De flesta drinkpinnar vi har är långa och kommer från kryssningar och resor.
    Har några fina gjorda i glas också men de vågar jag knappt använda! Dumt.

    He he, gillar den dörrmatta som vi har här hemma...
    Oh no! Not you again!

  • feb05

    Hej tjejer!

    Jag ville bara skriva och berätta att allt är bra med mig och att jag numera kan titulera mig fru.

    Allt gick bra med bröllopet och resan var UNDERBAR! Men nog känns det lite tomt så här efteråt...tänk på det ni tjejer som har ert kvar. Det går så fort när själva dan kommer och innan man vet ordet av så är allt förbi...

    Men, men det kommer ju andra saker att se fram emot i livet.

    Har väl inte tänkt att hänga kvar här på BT så mycket till nu när jag är gift och så. Men jag är väl kvar några dar framöver nu och det är någon som undrar över nåt...

    Kramis!

  • Brud aug 2005

    Hej feb05,
    Grattis!!!! Hur känns det att vara fru då??? Jag ser fram emot att få se lite bilder!!! Är du inte sugen på en sista BT träff där du kan visa bilder från bröllopet och resan??? Vi är ju så nyfikna vet du *ler*

    Ja, livet består ju av så mycket mer än ett bröllop, så visst har du en massa annat att se fram emot nu.... första sommaren i nya huset tex....

  • feb05

    Hej igen!

    Har inga bilder från bröllopet. De tog ju alla andra...och bilderna från resan är rätt tråkiga. Bara jag och min man på alla. Det var ju mest sol och bad för vår del.

    Men en träff längre fram kan ju vara nåt ändå. Hoppas få lite bilder från bröllopet från vänner och familj. Bilden i VLT ska i alla fall in på lördag. Och sen hamnar vårt bröllopsfoto i Eggeborns skyltfönster i maj/juni. Så då får ni se litegrann.

    Tja, det känns konstigt att vara fru...jag känner mig gammal! Det låter i alla fall gammalt att vara fru. Annars är det väl mest att man måste fixa en massa nya kort. Har precis fått nya körkortet och väntar nu på VISA-kortet. Sen ska det väl vara klart.

  • stråla

    Hej alla glada, idag lyser solen och jag börjar känna att det kanske finns en liten chans att våren kommer i år också
    Ha en trevlig dag och njut av vårsolen.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!