• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!
  • november04

    hej påer tjejer...tänkte vi kanske skulle ta med vår "startlista"...

    1 juni 2005 - yamman

    11 juni 2005 - stråla

    25 juni 2005 - Brud76

    25 juni 2005 - snöret

    23 juli 2005 - Cissi_73

    4 aug 2005 - augustibrud05

    6 aug 2005 - Elfva

    20 aug 2005 kl. 16.00 - Brud aug 2005

    27 aug 2005 - 27aug

    3 sep 2005 - emrika

    4 feb 2006 - petra_2006

    5 feb 2006 - agnelia

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* GIFTA *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

    20 nov 2004 kl. 14.00 - november04

    12 feb 2005 - feb05

  • 27aug

    Halloj tjejer!

    Såg att jag fick vara med i startlistan fast jag inte haft ngt inlägg här på länge, kul!
    Ja, nu börjar det närma sig 5 månader och 17 dagar kvar!
    Bokade bröllpsresan igår, till Italien, dyrt men jag längtar redan.
    Har en fråga till er brudar: Ska antagligen ha ett halssmycke från Pilgrim, en stel halsring med fem blommor som hänger på rad. ni som vet vilket jag menar, tycker ni det är för stort? Hon på affären jag ska köpa det från sa att jag skulle vara försiktigt så inte smycket blir för stort, det ska framhäva mig inte dölja mig som hon sa.
    vad tycker ni?

  • Brud aug 2005

    27aug, jag vet vilket smycke du menar... Det kan ju bli ganska stort...men det beror nog helt på hur du ser ut och vilken typ av klänning du har? Vilken urringning? Vilket hår? m.m.... Men det är i alla fall ett väldigt snyggt smycke!!! Finns blommorna i olika färger? Vilken ska du i så fall ha?

  • agnelia

    God morgon sjusovare...

    Hoppas att ni får en trevlig helg allihopa!!

    Själv så jobbar jag hela helgen. Har väldigt mycket på jobbet just nu och börjar desperat se fram emot semestern!! Bara för att ha nåt att längta till... Förutom bröllopet då.

    27 aug,
    instämmer med Brud aug 2005´s frågor! Skulle kanske vara fint med ett somrigt, "vilt" hår till det smycket... Fast jag vet ju inte hur klänningen ser ut, ditt hår, eller nåt annat! *s*
    Fick du tag på det här i Västerås till slut?

  • 27aug

    Tack för alla era svar och åsikter. Blommorna i halsbandet är typ mossgröna, nästan samma färg som volangen på underkjolen i min klänning (den sticker fram längst ner). Dessutom har jag en ljusare grön "bård" längs med min urringning som är "tubtop". Resten av klänningen är typ äggskal thaisiden. Jag ska ha en lös håruppsättning i nacken som hänger ner på ryggen med ett litet diskret diadem m små pärlor och slipat glas. Hade tänkt att bara ha små örhängen med grön sten. Har nästan tänkt köpa halsbandet ändå för det är inte så dyrt så det gör inte så mycket om jag sen inte vill ha det.

    Agnelia: jo, o´liv, scorett och lilla å har smycken från pilgrim. o´liv tror jag har största sortimentet.

    Trevlig helg tjejer! Själv gör jag som agnelia, jobbar...

  • agnelia

    *gäsp* Inga sovmorgnar den här veckan inte... Börjar kl 6 alla dagar utom en.

    Hoppas att ni har haft en trevlig helg allihopa! Både ni som var lediga och vi som jobbade...

    27aug,
    det låter som halsbandet kan passa till klänningen/stilen.

    Ingen som hört nåt från feb05??
    Nyfiken på bröllopet & bröllopsresan...

  • Brud aug 2005

    Jag fick ett mail från feb05, men det vara bara angående ett jobb hon tyckte jag kunde söka. jag svarade och frågade hur allt hade varit...men har inte hört ett ljud :(

    Nu äntligen börjar förkylningen bli en aningens bättre.... men jag måste säga att det är en envis förkylning jag har *grrrr* Börjar tröttna på att sitta inomhus...

  • agnelia

    Vad synd... Hoppas att hon hör av sig snart.

    Känner mig rätt pigg idag, inte som igår morse. *s* Sov lite middag igår när jag kom hem från jobbet, det behövdes!!

    Yippie!! Lön idag!

  • Brud aug 2005

    Usch vad tidigt du är vaken Agnelia, men imorgon är det min tur.... ska ju börja jobba då :)
    Ska till Stockholm på introduktion...så jag ska vara vid ICA grytan kl 06.00, så det gäller att gå upp tidigt :(

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... igen!