• Carrie

    Lust att ses?

    Någon som vill fika och snacka bröllop?
    Gärna nån i min ålder (28).

    Ha det bra!

  • Svar på tråden Lust att ses?
  • Mimmi_S

    Hejsan!

    Mimmi heter jag och e helt ny, jag vill jättegärna träffas!! ;)
    Vi ska gifta oss i augusti och har i princip precis börjat att planera så det hade varit jättekul att träffas o få lite tips o ideér!!

  • muminlina

    Hej Mimmi_S! Välkommen :) Vi ska träffas imorgon, onsdag, kl 18:00 på Condecco på avenyn. Klart du får följa med.
    Var ska ni gifta er?

  • Atredot

    Hej!

    Hur syns ni? Fnittriga tjejer eller seriöst bläddrande i bröllops tidningar???

  • Chandra27

    Hej tjejer!
    Har inte sett denna tråd förrens idag. Har ni planer på fler täffar, jag är helt klart intresserad. Låter som en kul grej. Jag är 27 år och ska gifta mig i St Birgittas Kapell den 17:e september.

  • Chandra27

    Oj, jag läser visst inte ordentligt innan jag skriver. Jag hänger gärna på imorgon. Hur många blir det? Alltid kul att diskutera med andra som är i samma sits som en själv.

  • muminlina

    Atredot - vi bläddrar lite i tidningar och visar lite vad vi har för idéer och exempel på inbjudningskort eller liknande. Men mest sitter vi nog bara och pratar om vad vi tänkt oss och vad vi undrar om till bröllopet. Vi har trevligt men inget hysteriskt fnissande hittills.

  • Millemo

    Vad kul att det var fler som hittade tråden!! Välkomna!

    Vi ses utanför vid sex, det brukar inte vara så mycket folk utanför Condeco där, så jag tror ni kommer att se oss!

  • Chandra27

    Kul, vi ses imorgon då. Hur många ser det ur att bli?

  • Millemo

    Fika imorgon 18,00 Condeco Avenyn:

    Millemo
    TidigtUte
    Muminlina
    Chandra27

    Fler?

  • Frank 2 B

    Jag har inte bestämt mig än. Jag brukar träna på onsdagar, men kanske dyker jag upp. Vi brukar ju ha så treligt.

Svar på tråden Lust att ses?