• Carrie

    Lust att ses?

    Någon som vill fika och snacka bröllop?
    Gärna nån i min ålder (28).

    Ha det bra!

  • Svar på tråden Lust att ses?
  • muminlina

    Jag tyckte också att det var trevligt! Stannade ni länge till efter att jag gått?

    Vi kanske borde klämma in en träff före den 5'e också?? Eller är jag för ivrig? :)

    Millemo - Ok det ska jag göra :)

  • Bride2B..

    Vi skiljdes åt runt 21.30 ungefär :)
    Vi får se angående datum (för mig i alla fall pga jobbet) men annars är det bara att ta upp det här så kan jag meddela ;)

  • Bride2B..

    jag hittade förrästen nixa sidan :)

    Millemo, din klänning var jättefin tyckte att pärlorna var jättefina detaljer på klänningen :D o buketten var också väldigt fin ;)

    Frank 2 B, din klänning var också väldigt fin, väldigt enkel :) kommer du också ha en liknande bukett?

  • Millemo

    Jag har en tenta om ca två veckor och känner tyvärr att jag inte hinner med en fika innan den 5:e, men ni kan ju träffas utan mig ;) ;)

  • Frank 2 B

    Bride2B: Min bukett kommer nog vara en hängade. Jag har bild på den om du vill att jag ska skicka den i mail. Kommer tyvärr inte ihåg vilken sida jag hittade den på.

    Vi flyttar snart så en träff innan den 5:e kan jag nog inte få in. Men vi kanske ses på mässan.

  • muminlina

    oki. Det verkar som att alla är rätt upptagna så vi träffas den 5'e som planerat. :)

  • TidigtUte

    Heeeeeej!

    Ja det var jättekul att ses!

    Den 5:e blir bra, kan ju få inspiration från mässan innan det. Har suttit med inbjudningskorten idag en stund. Dock ej skrivit ut. Känner inte att jag vill ut och köra i snöovädret.

    kram A

Svar på tråden Lust att ses?