• Carrie

    Lust att ses?

    Någon som vill fika och snacka bröllop?
    Gärna nån i min ålder (28).

    Ha det bra!

  • Svar på tråden Lust att ses?
  • Frank 2 B

    Jag kommer ha en röd jacka och rutiga byxor. Förmodligen en svart mössa neddragen över öronen om det är kallt.
    Ser fram emot ikväll.

  • muminlina

    Jag kommer också ikväll! Kul ska det bli! Vi ses kl 18:00 utanför SoHo.

    Uppdaterar listan:
    Bride2Be..
    Patricia1977
    TidigtUte
    Millemo
    Frank 2 B
    Muminlina

  • TidigtUte

    Kanske oxå ska skriva vad jag har på mig...
    Har på mig blåa jeans och en svart jacka med pälsluva. Jag har inte med mig något, glömde alla grejor i hallen imorse...

    Då syns vi snart!

  • patricia1977

    Hej!

    Ursäkta att jag inte hört av mig innan. Hinner tyvärr inte komma med idag. Fast i Stockholm och kommer inte ner förrän sent

    Vi får ses en annan gång!

    Hej hej!

    Och berätta här i forumet imorgon hur det gick!

    Patricia

  • Bride2B..

    så synd att du inte kan komma med patricia... :(
    Vi kommer berätta allt, förmodligen redan ikväll ;) Jag tar bort dig från listan...

    Uppdaterar listan:
    Bride2Be..
    TidigtUte
    Millemo
    Frank 2 B
    Muminlina

  • Millemo

    Jag hann först!! ;) ;)

    Vad trevligt vi hade det!! Kul att vi snart ses igen!

    Nixa modell 398, var min klänning, lättare och se på nätet, fast den är med släp, tycker inte det syns på bilden direkt...

    Muminlina - jag hade inte bordsdekorationerna på bild i datorn, så jag ska försöka ta med mig bild när vi ses nästa gång istället! Påminn mig gärna!!

  • Frank 2 B

    Ja, det var verkligen trevligt ikväll. Tiden gick så rasande fort.

    Min Nixamodell heter 428. Jag måste bara säga att bilden på den inte är helt rättvis. Jag kommer ha en underkjol med spiral så den står ut lite mer och den kommer vara längre. Mycket finare i verkligheten så klar.

  • Bride2B..

    Tack för ett jätte trevligt sällskap.. Mamma var nyfiken när jag kom hem vad vi pratar om och gjort :)
    Hoppas vi kan träffas snart igen. Vart kan man se alla nixa modellerna, vad är "huvud" hemsidan till den?

Svar på tråden Lust att ses?