• Sjöjungfrun

    Någon som tror på medium/spåtanter ?

    Har bara gått till en spåtant för 6 år sedan, men tror faktiskt på sånt här.
    Hon berättade saker, sen frågade hon om det stämde.
    Hon har inte kunnat kolla upp mig innan vem jag var.
    Vissa saker hon sade har jag inte kunnat påverka själv via mina val här i livet.

    Funderar nu på att gå till ett medium.
    En arbetskamrat har gått till samma kvinna i över 2 år nu, och hon har sagt att hon aldrig kommer sluta att gå dit så länge kvinnan jobbar som medium.

    Någon mer än jag som tror på sånt här?
    Nu tror jag inte på allt, har ju sett pinsamma avslöjande i TV, där sk medium gjort bort sig totalt.
    Men att dom kan veta så mycket om en och ens anhöriga oavsett om dom lever eller gått bort.
    Jag skulle vilja få kontakt med någon av mina anhöriga som gått bort, vilja veta hur det är "där"...tror på ett liv efter detta.

  • Svar på tråden Någon som tror på medium/spåtanter ?
  • Frances

    Har en konsultation hos Eva...

    www.psychicsweden.com/

    nästa vecka på torsdag. En telefonkonsultation eftersom jag bor i Sthlm. Är mäkta nervös :) Hon var extremt respektingivande, hon sa också att jag inte behövde förbereda frågor åt henne (när jag frågade), utan att hon kan känna av vad jag vill veta. Så då får vi väl se om det bara är bluff och båg, eller inte :)

    Det jag är mest orolig över... är vad hon kommer att säga om mitt förhållande med min pojkvän. Jag vet inte om jag VILL veta, eftersom om hon nu skulle säga nåt dåligt (tex ni kommer att göra slut inom ett halvår) så kanske det är nån sorts självuppfyllande profetia, eftersom jag självklart tar åt mig av det hon säger.

    Hon sa dock att jag kunde säga till om jag inte ville veta, så berättar hon inget om det.

    Det jag vill veta mest är om mitt universitetsval, hur det kommer att bli, vad jag skulle passa som i framtida yrke och om min kära mor kommer att hitta en ny livspartner... :)

  • Rita

    Frances:
    skulle vara jättekul om du kunde skriva några rader om hur det var efter konsultationen. Hur mycket kostar det?

  • Frances

    Rita: Javisst, det ska jag göra :) Det kostar 500 kronor för en 45-minuters konsultation...

  • vattuman

    Hej alla! Jag tror verkligen på övernaturligt och sånt. Jag har själv sett lite och sånt. När jag har sagt nånting så har det inträffat och jag känner på mig en massa saker innan det händer. Vi hade en som var synsk i min släkt och min mamma har sånt,jag och min syster. Jag var till en spådam förrut,hade precis träffat min sambo som jag ska gifta mig med,iallafall så visste jag saker innan hon sa nånting och hon såg också att jag hade det och uppmana mig att börja spå i tarotkort,flera från andra sidan var med och sa detsamma. Hon såg även andra killar och jag visste att dom var 3st och en kille som hette henrik stod bredvid mig,det kände jag stark men jag visste att ingen av dom tre andra ville jag ha,det var min kille som är min sambo nu och som är min tvillingsjäl som jag ska dela resten av mitt liv med. Hon sa till mig: Du vet att han är din tvillingsjäl va? Jag sa ja det vet jag och hon svarade att han var min själsfrände,det har stämt det hon sa till mig och jag ska börja spå i tarot mycket snart och det kommer jag att göra gratis,har man en gåva så har man och då tycker inte jag att man ska ta så mycket betalt för det.

  • Hagabarna

    Jag tror benhårt på det. ibland kan man "känna" närheten att det är nån hos en. Jag spådde mig för väldigt många årsedan men det stämde då. Nu vill jag göra det igen och jag vill träffa ett medium. Vill oxå kontakta och få lite svar...
    Nån att rek. i Göteborg?
    Anna

  • Frances

    Anna, kolla länken jag skickade några inlägg upp... hon är från göteborg (sierskan).

  • E_K

    Hej Frances...
    hur gick det konslutionen med eva från psychiksweden...
    Det var väl idag du skulle ha den...
    Nyfiken på svar...

  • isis

    frances - Nu är vi jättenyfikna! :D Jag funderar själv på att testa så det skulle vara kul om du berätta hur det gick till och så! :)

  • Arwen77

    Jag gick och spådde mig i somras..När jag mådde som absolut sämst. Hade ett kort förhållande bakom mig som slutade väldigt knepigt, jag var jättesårad. Dessutom hade jag ett längre, sjurigt, sedan längre tillbaka. Var ganska nere och så...Kvinnan spådde i tarotkort och berättade mkt om mig som person, om min enorma rastlöshet, att jag inte visste vad jag skulle göra när jag var hemma. Att jag levde oerhört stressat...osv. Hon berättade oxå att jag skulle flytta, och att mitt liv skulle vända då..(då var det precis klart att jag fått ny lägenhet...*ler*). Hon såg en man som sårat mig mkt..och det var droppen..jag tjöt därinne resten av stunden..*ler* Hon berättade att jag bar på mkt sorg och att jag behövde hitta mig själv. Hon såg ävn att jag skulle träfa en man som skulle älska mig för den jag var...och även en graviditet...hehe. I höstas träffade jag någon som betyder väldigt mkt för mig. Jag hoppas innerligt att han är den jag ska dela mitt liv med. Vi ska flytta ihop till höten iaf. Denna spådomen kändes äkta. Hon ställde inga frågor alls till mig utan bara berättade.
    Jag vet att detta blev långt, hehe...men som ni säkert förstår så tror jag på spådoma. Livet har verkligen vänt! (jisses vad patetiskt detta inlägg låter när jag läser det...men jag vet inte hur jag ska förklara annars...)

  • shalimar

    Tänk på att vara försiktiga med övernaturliga krafter, man kan öppna dörrar till saker man inte vill ha i sitt liv. Det är farliga lekar att hålla på med.

Svar på tråden Någon som tror på medium/spåtanter ?