• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

    Bröllopstorgets ringtrådar blir stora succéer varje år. Nu är det dags att dokumentera hur ringarna ser ut 2014.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2014.

    Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

    Ringar 2011

    Ringar 2012

    Ringar 2013


  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014
  • MrsP93
    iurochskur skrev 2014-05-07 00:21:46 följande:
    Har ni beställt dom online eller varit i USA och köpt dem? Vad heter företaget? Jättevackra ringar :)
    Vi beställde online efter mkt om och men, berricle.com heter sidan :)
    Jag kan absolut rekomendera dom, snabb frakt och bra pris/kvalite! 
  • Izan
    iso skrev 2014-05-06 21:18:21 följande:
    var den för stor i storleken eller för stora stenar/stenar som var i vägen? jag tror inte jag skulle våga lämna ringen i omklädningsrummet, och försäkringen gäller väl ev inte då heller... angenämnt problem kanske, men ändå lite jobbigt :) vill ha den på men inte skada den, mig själv eller andra.
    Den var för stor i storleken efter en viktnedgång på 18 kg. Den gamla brukade jag ha i halsbandet när jag tog av mig den. Den nya som är dubbelt så tung har jag i "nyckelfickan" som finns på en del träningsbyxor.
  • iurochskur
    MrsP93 skrev 2014-05-07 13:53:45 följande:
    Vi beställde online efter mkt om och men, berricle.com heter sidan :)
    Jag kan absolut rekomendera dom, snabb frakt och bra pris/kvalite! 
    Tusen tack :)
  • ViskesLopme
    MrsP93 skrev 2014-05-07 13:53:45 följande:
    Vi beställde online efter mkt om och men, berricle.com heter sidan :)
    Jag kan absolut rekomendera dom, snabb frakt och bra pris/kvalite! 
    Jätefina!
    Vill själv ha cz sten, men hur har ni känt över att de är i silver?
  • MrsP93
    ViskesLopme skrev 2014-05-07 21:25:19 följande:
    Jätefina!
    Vill själv ha cz sten, men hur har ni känt över att de är i silver?
    Inget speciellt, ringarna vi har nu är med i silver :) Min moster har förlovad i 21 år, med en silver ring och hennes ser helt ok ut för att aldrig ha blivit omputsad, vi velade mellan palladium och silver men valde silver eftersom det fanns flera alternativ.
  • ViskesLopme
    MrsP93 skrev 2014-05-07 21:45:48 följande:
    Inget speciellt, ringarna vi har nu är med i silver :) Min moster har förlovad i 21 år, med en silver ring och hennes ser helt ok ut för att aldrig ha blivit omputsad, vi velade mellan palladium och silver men valde silver eftersom det fanns flera alternativ.
    Ja, jag står i samma kval själv. Eller ja, jag är hemskt förtjust i palladium men försöker hitta någon ringeller någon som skullle kunna tänkas göra en eternityring med cz och palladium...
    Blev iallafall inspirerad av din fina kombination av ringar! Speciellt soitären!
  • ZandraH

    Riktigt snygg, är ute efter en liknande men är osäker på vigselring till? hur kommer vigselringen att se ut för er?

  • AntiPrimax

    Denna förlovningsring har jag


    Denna ska vi köpa för vigseln, som är gjort för att matcha tillsammans med förlovningsringen.


    Båda köpta från underbara WingedLion i USA. =)

  • teres77
    AntiPrimax skrev 2014-05-11 11:30:48 följande:

    Denna förlovningsring har jag

    Denna ska vi köpa för vigseln, som är gjort för att matcha tillsammans med förlovningsringen.

    Båda köpta från underbara WingedLion i USA. =)


    WOW! Jag har aldrig sett nåt liknande! Ska ni ha nåt tema på bröllopet? Det känns som det skulle passa... Coolt med en grön sten!
  • emmalinderoth

    Här är min och fästmannens förlovningsringar :)


    så nöjda!!

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014