• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

    Bröllopstorgets ringtrådar blir stora succéer varje år. Nu är det dags att dokumentera hur ringarna ser ut 2014.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2014.

    Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

    Ringar 2011

    Ringar 2012

    Ringar 2013


  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014
  • ellysmom
    Enilea skrev 2014-03-15 10:29:57 följande:
    Det går bara att lägga upp bilder via Firefox, fast det kanske du vet
    jag sitter på Chrome och Safari.
  • JW2014


    Igår så hittade jag en ny vigselring som jag fastnade för! Snart så åker jag och hämtar denna skönheten ; ) Den är i vitguld och diamanterna är på 0,96ct
  • Himla

    Vilka fina ringar ni har! Kul att ni delar med er. Här velar vi mellan vitguld eller palladium som grund i ringarna. Någon som kan råda?

  • majblomma
    ellysmom skrev 2014-03-16 23:00:37 följande:
    Här är våra ringar som sitter på fingrarna sedan förra lördagen.  
    Så fint det blev! Grattis!!
  • ellysmom
    Himla skrev 2014-03-17 06:33:53 följande:

    Vilka fina ringar ni har! Kul att ni delar med er. Här velar vi mellan vitguld eller palladium som grund i ringarna. Någon som kan råda?


    Våra är orodierat vitguld som ser ut precis som platina Vi tycker rodieringen gör att det ser lite "billigt" ut och onaturligt vitt liksom, plus att det kräver underhåll på ett annat sätt om orodierat. 
    Smaken är som baken men vi får många komplimanger och kommentarer att det ser ut som platina.  
  • Himla
    ellysmom skrev 2014-03-17 20:06:48 följande:
    Våra är orodierat vitguld som ser ut precis som platina Vi tycker rodieringen gör att det ser lite "billigt" ut och onaturligt vitt liksom, plus att det kräver underhåll på ett annat sätt om orodierat. 
    Smaken är som baken men vi får många komplimanger och kommentarer att det ser ut som platina.   

    Tack för svaret ellysmom! Nu fick jag ytterligare ett tips , Det är ju en djungel där ute :) Personligen har jag svårare att välja ringar än klänning , en del härinne  har ju köpt på sig flera brudklänningar men ringen måste ju vara perfekt från början: Den måste bara vara jag på en gång till 100 %
     
  • Sicsthlm

    Kan man inte ladda upp bilder genom telefonen? Har precis parat ihop en nyinköpt alliansring (inhandlad första o enda gången vi kollade på ringar), med snart 100-årigt enstensarvegods som lämnades in för renovering. Luuuuuuuv it! Och jag har aldrig burit ring tidigare, inte ens bijouterier så det känns mycket speciellt

  • Thina88

    Här kommer mina ringar. Den med stenar är vigselringen. Jag funderade länge hur bred jag ville att vigselringen skulle vara. Hade först tänk ha dem lika breda, men tyckte tillslut det blev för brett och valde detta istället. Vad tycker ni? :)

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014