• Bamsemums

    Fler som ska gifta sig Juli 2014?

    Det är fler som har skapat trådar om sin månad, tänkte göra samma sak Då jag inte har sett "min" månad här än. Så är det fler som ska gifta sig Juli 2014? Hur långt har ni kommit med planeringen och hur känns det? :)      

  • Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?
  • Lindatamminen

    CJ5 skrev 2014-01-15 13:36:03 följande:Jag har hittat hit igen, hur går det för er alla? Ska om två veckor prova klänning för första gången, är jag sjukt sent ute? Tänk om jag inte hittar någon? Har ni andra klänningarna klara?  fixade min klänning innan jul:) ska bara sys upp lite men det gör jag inte fören i maj.betalade även lokalen så den är helt hundra våran nu den 26 juli..beställde inbjudningskorten igår..frisör plus make up klart.blommor klart...massor kvar dock..         

  • CJ5

    Min mamma är frisör så det är bokat ;) lokal och kyrka bokade.. samlar på hästskor och andra dekorationer. Kollegan är nageltekonlog så det är fixat också. men inget annat typ... 

  • Svartsocka

    För oss har allt gått i rasande takt, men det är rätt skönt, för nu är det inte så mycket kvar. M2B kosym med tillbehör, tärnklänningar och marskalkernas kläder, tårta och proväta menyn, annars är det så gott som klart!

    Köpta även min brudklänning i december med alla tillbehör. Största problemet just nu är underkläder, jag har redan köpt lite olika, en jätte dyr bh som jag tänker ha, och egentligen hade jag tänkt ha en shaping-body, men den är inte sexig för 5 öre, inte särskild bekväm heller för den delen, så köpta ett par sloggy och ett par spetstrosor... hur tänker ni angående undekläder? Sexigt till bröllopsnatten redan under brudklänningen, bekväma, funktionella?

    Slänger även in en bild på min klänning ifall någon behöver lite inspiration :) 


  • Alun

    Nu börjar vi komma in i allt fixande här med nu när lillebror är 3 månader å jag börjar få tillbaka min kropp.
    Klänning bestämd å ska snart beställas! iiih!

    Nu håller vi på å filar på gästlistan - bara vi som har otrolig ångest för den?

  • Carolinekahlstrom

    Vi har bokat lokal, kapell, fotograf ska vi träffa den 22 januari. Vi har köpt min klänning och bestämt vigselring. Även beställt inbjudningskort! :)

  • Alun

    Någon annan som samlar inspo på Pinterest?
    Trixiedeluxeswe heter jag där!

    vårt tema är lila & orange :)

  • CJ5

    Fin klänning svartsocka! den är i min smak! :)

    Alun, skönt att du känner så, lillesyster här hemma är snart åtta månader och jag känner mig inte riktigt bekväm i kroppen. Några kg kvar att jobba med, därför jag har dragit ut på att prova klänning ännu. Gick upp 20 kg. Har gått ner alla dom men är överviktig sen innan.. Nu har jag ca två kg kvar av övervikten... sen vill jag ner några snyggkg också.   Snyggt med lila och orange också. Vi har inte bestämt färg ännu. Det kanske kan vara en bra ide :P tror vi är inne på creme och mint. :P

    Carolinkahlstrom, hur mycket lägger ni på fotograf? Jag tror inte vi kommer ha råd med det och det känns lite deppigt.. :/  

  • sockerbiten

    När beställer man vigselring? Vi har ju lite mer än 5 månader kvar men jag vill inte vänta hehe :P

  • Malin91
    sockerbiten skrev 2014-01-17 15:52:33 följande:
    När beställer man vigselring? Vi har ju lite mer än 5 månader kvar men jag vill inte vänta hehe :P
    Jag köpte min för typ två månader sen och för oss är det dags om sex månader nästan exakt idag... Hihi! Men det var sånt nedsatt pris så kände att det bara var dumt att vänta när man hittat rätt liksom :)
  • Fluff
    sockerbiten skrev 2014-01-17 15:52:33 följande:
    När beställer man vigselring? Vi har ju lite mer än 5 månader kvar men jag vill inte vänta hehe :P
    Beställ när som, det gör inget att vara i god tid med de saker du kan, då blir det mindre att göra och "oroa" sig för när dagen närmar sig :)
Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?