• Anonym (längtar)

    Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

    Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

    Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

    Hur går det för er andra med planeringen?

    Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

    Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

  • Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • Tingeling89
    Ankan skrev 2016-01-21 16:00:01 följande:
    I fall du inte hittar en toavänlig klänning kan du ju använda andra knep: offbeatbride.com/2013/08/how-to-pee Tungan ute
    Haha wow det var också ett sätt att lösa det!
    Strassbruden2016 skrev 2016-01-22 07:51:32 följande:

    Jag kommer ha samma klänning hela kvällen. Resonerar som så att den är sååå fin och tiden jag får ha den är ju bara en dag så då vill jag njuta till fullo. Jag har läst tips att man ska gå på toa på fel håll, dvs man sätter sig åt andra hållet på toan.


    Det kanske kan fungera. Min klänning är mycket kortare fram än bak Glad

  • Nightrod
    Tingeling89 skrev 2016-01-22 08:35:49 följande:
    Haha wow det var också ett sätt att lösa det!
    Strassbruden2016 skrev 2016-01-22 07:51:32 följande:

    Jag kommer ha samma klänning hela kvällen. Resonerar som så att den är sååå fin och tiden jag får ha den är ju bara en dag så då vill jag njuta till fullo. Jag har läst tips att man ska gå på toa på fel håll, dvs man sätter sig åt andra hållet på toan.


    Det kanske kan fungera. Min klänning är mycket kortare fram än bak Glad

    Klart det beror på klänningen med.
    Damens klänning var ju en marängbakelse som hon knappt kom in genom dörren med
    Live free, ride free
  • augusti
    Tingeling89 skrev 2016-01-21 09:40:30 följande:

    Jag är fortfarande i valet och kvalet angående att byta klänning. Men det kan nog bli svårt att dansa särskilt mycket i mina fina vita

    Vad tog du för färg på den du köpte nu?


    Min klänning har för långt släp men det går inte att få upp släpet så det blir denna.

    Plus toa grejen, mkt lättare att gå på toa i den här.

    www.zalando.se/chi-chi-london-cocktailklaenning-white-cz621c00s-a11.html

    Kan ju fortfarande inte lägga in bilder från plattor så ni får länk istället.
  • Strassbruden2016

    Ett tips till er som har längre kvar än jag, börja med era festprogram i god tid, vi har hela tiden tänkt att det är låååång tid kvar och bara gjort lite, blev lite panik igår när vi insåg att vi bara var halvvägs, nu har vi blivit klara,men ett helt onödigt stressmoment.

  • Anonym (Nyårstjej)
    BiancaLove skrev 2016-01-24 12:45:15 följande:

    Åh hittade mina drömmars klänning igår! På Bridaloutlet. Känner mig som en Disney-prinsessa i den!


    Härligt! Hade de brett sortiment? Kan du rekommendera ngt ytterligare ställe i Sthm där de säljer brudklänningar? Vi ska dit snart och då vore det skönt att slippa åka runt som en galning..

    Jag kommer nog inte köpa klänningen fören i höst men man vill ju reka i god tid så man vet vad man vill ha etc.
  • Anonym (Nyårstjej)
    BlivandeFru2016 skrev 2016-01-24 11:47:28 följande:

    Guldsverige.se vågar man beställa ring därifrån tror ni?


    Jag har inga erfarenheter tyvärr.. Men det var ju riktigt bra priser iaf... Hittade min ring på hemsidan för 5000 kr billigare än vad jag betalade hos guldsmeden hos oss :O Surt sa räven.
  • Tingeling89
    augusti skrev 2016-01-23 11:36:51 följande:
    Min klänning har för långt släp men det går inte att få upp släpet så det blir denna.

    Plus toa grejen, mkt lättare att gå på toa i den här.

    www.zalando.se/chi-chi-london-cocktailklaenning-white-cz621c00s-a11.html

    Kan ju fortfarande inte lägga in bilder från plattor så ni får länk istället.
    Den var ju jättesöt och känns brudig även om den är lite kortare Glad har inte hittat nåt sånt så det får bli att gå på toa baklänges haha

    Fatta att det bara är 6 dagar kvar!!!!
  • Strassbruden2016
    Tingeling89 skrev 2016-01-25 09:55:52 följande:
    Den var ju jättesöt och känns brudig även om den är lite kortare Glad har inte hittat nåt sånt så det får bli att gå på toa baklänges haha

    Fatta att det bara är 6 dagar kvar!!!!
    Jag har också bara 6 dagar kvar, helt otroligt, Vi gifter oss på lördag.

    fattar inte att tiden gått så fort.

    Har du läget under kontroll?
Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)