• gbg201­2
    Äldre 1 Jul 00:58
    2829 visningar
    4 svar
    4
    2829

    Ge mig tips om maldiverna!!

    Lyckligt gift och tänker boka bröllopsresa till Maldiverna på måndag! någon som ska åka dit eller har varit där?? 

    Vi har planer på att boka Kuredu resort and spa. 

  • Svar på tråden Ge mig tips om maldiverna!!
  • gbg201­2
    Äldre 1 Jul 10:15
    #1

    puffar

  • Maldiv­ernako­ll
    Äldre 25 Jul 15:00
    #2

    Hej!

    Jag har varit på Maldiverna vid 14 tillfällen och åker för 15:e gången nu  i Oktober!! HELT oslagbart som resmål för smekmånad. (och alla andra resor, om du fråga mig!)Tips!! Lilla Komandoo är perfekt , alldeles nyligen uppfräschat (nyöppnade den 5 juli). KOlla gärna min hemsida www.maldivernakoll.se o maila om du vill fråga något! linda@maldivernakoll.se

    mvh Linda

  • Äldre 25 Jul 15:15
    #3

    Hej!


    Vi var på Biyadhoo på Maldiverna (ej smekmånad). Jag rekomenderar denna ö om man inte vill bo på bungalows på pålar i vattnet. Denna lilla ö traskar man runt på 20 min och alla rum på hotellet (två våningshotel) ser precis lika dana ut. En restaurang och en bar. Känns som man är på en öde ö och det är jättevackert där! Ligger dessutom en bit från huvudön (huvudstaden) vilket gör att man inte ser höghusen eller staden alls vilket var ett stort pluss. Fantastisk snorkling på Biyadhoo också med en klipphylla längre ut (rev) med fantastiskt djurliv. :)

  • gbg201­2
    Äldre 4 Aug 19:05
    #4

    tack för era tips. Har redan bokat kuredo och hoppas det blir bra! =)

Svar på tråden Ge mig tips om maldiverna!!