• CoG

    Umebrudar 2013

    Det är ett tag kvar...
    Men kanske har vi blivit några från Umeå och dess närliggande byar här inne som gifter sig 2013?

  • Svar på tråden Umebrudar 2013
  • JuliaNilsson

    Idag ska jag hämta ut förlovningsringarna. Det känns helt bisarrt att hämta förlovningsringar och vigselringar samtidigt - men första svängen blev gravyren fel i ringarna, andra svängen hade de kastat om storlekarna... tredje gången gillt, nu bara måste det bli rätt! Önska mig lycka till.

  • CoG
    JuliaNilsson skrev 2012-12-09 12:41:10 följande:
    Idag ska jag hämta ut förlovningsringarna. Det känns helt bisarrt att hämta förlovningsringar och vigselringar samtidigt - men första svängen blev gravyren fel i ringarna, andra svängen hade de kastat om storlekarna... tredje gången gillt, nu bara måste det bli rätt! Önska mig lycka till.
    jag läste om missarna i butiken och håller tummarna hårt för att allt blir bra nu!
  • CoG

    varför har jag så svårt att se bilder just nu då?
    Jag vill ju se!!


    JuliaNilsson skrev 2012-12-12 22:15:05 följande:
    DET BLEV BRA!!! Yeeeey!


  • eml33h

    Va skönt att det löste sig med ringen tillslut : )
    Den är jättefin!

    Sitter här å har lite ångest över veckans-par bilden! Haha hur ser man ut egentligen?! :P

  • CoG

    Ni är ju jättesöta!


    eml33h skrev 2012-12-14 08:00:37 följande:

    Va skönt att det löste sig med ringen tillslut : )
    Den är jättefin!

    Sitter här å har lite ångest över veckans-par bilden! Haha hur ser man ut egentligen?! :P


  • eml33h

    Haha tack!
    Till mitt försvar kan jag säga att bilden är 4 år gammal ;)


     

  • Kaffegrus
    eml33h skrev 2012-12-14 08:00:37 följande:

    Va skönt att det löste sig med ringen tillslut : )
    Den är jättefin!

    Sitter här å har lite ångest över veckans-par bilden! Haha hur ser man ut egentligen?! :P


    Jaha, är det du på bilden? Va kul Jag satt faktiskt och tänkte att den såg ärlig ut. Inte tillgjord. Och mycket gullig

    Era ringar blev ju jättebra JuliaNilsson och CoG! Grattis! 
  • eml33h

    Jag har en fråga.. vad finns det för ställen förutom MUS som har "sminkkurser" ??

Svar på tråden Umebrudar 2013