• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • nixteina
    SannaV skrev 2012-08-20 19:36:42 följande:
    Jättefina klänningar båda två, men jag personligen gillar nr 2. :) Tycker att du får en jättefin form i den.
    Tack! Verkar som att 2an kan bli en vinnare. :)
  • drömmer
    jagheterellen skrev 2012-08-26 17:31:09 följande:
    Jag tycker att den var hur fin som helst :) med pärlorna! Vad är det egentligen för färg på dem, beige? Vad ska du ha för accessoarer och färger i buketten? Fast det kanske du inte vet ännu? Tänkte på matchningen bara, om det passa ihop med pärlorna.
    De är nog mörkare på bilden än i verkligheten...lite gråaktiga var de.
    Buketten kommer vara vit och rosa, mest vit tror jag . Och som accessoarer vet jag inte. Vill ha klänningen kar först, men ett enkelt vitt pärlhalsband samt pärlörhängen kanske passar bäst så det inte blir för mkt bling?
  • Goabullen
    jagheterellen skrev 2012-08-26 17:27:13 följande:
    Mycket vacker klänning! Sen älskar jag den första bilden på er, så annorlunda och så vacker! Vi ska åka ut till kyrkan där vi ska vigas veckan innan, för att kika lite på bra platser att ta kort på. Fotografen kommer till kyrkan efter vigseln så om vädret är ok så kommer vi ta bilder någonstans i närheten, är det tänkt. Jag hoppas att det kommer fungera nere vid vattnet :)
    Tack jagheterellen! Bra att ni kollar ut platser innan! Vi var där en vecka innan också och valde ut flera platser som vi ville fotas på. Bl a tog vi ute på ett fält med korn (?), vid en sjö och vid ett stort uråldrigt träd. Blev jättebra! Kul att nyttja naturen i fotona - kan bli riktigt maffigt! Vid vattnet går det ju att få jättefina kort! Håller tummarna att ni får bra väder Men vår fotograf sa att man kan få riktigt fina kort även vid regn - köp två vita paraplyn bara så ni inte förstör kläder och frisyr
  • Panci

    Så här såg jag ut när jag gifte mig.. har ingen riktigt bra bild än tyvärr




  • Sandra och Joakim

    Och så här blev till slut min klänning:



    Ja ni får ursäkta mitt ansiktsuttryck men det var precis innan vi skulle åka till kyrkan så jag var liiiiite nervös ;)
  • smisa
    kramen skrev 2012-08-26 06:40:14 följande:
    Denna klänning ska jag ha :) Vad tycker ni ?


    Helt otroligt fin och vacker!!! Den måste du ha! Skulle också vilja ha dock =P
  • Elila




    Här är lite bilder på mig i min klänning, en Nixa, som jag hade den 4/8. Även till salu om någon är intresserad :)
  • L och J
    Sandra och Joakim skrev 2012-08-27 20:35:55 följande:
    Och så här blev till slut min klänning:


    Ja ni får ursäkta mitt ansiktsuttryck men det var precis innan vi skulle åka till kyrkan så jag var liiiiite nervös ;)
    åh va söt du är! kan nästan känna nervositeten genom bilden Skrattande
    du va jättefin!
  • Willow
    Goabullen skrev 2012-08-26 00:08:08 följande:
    Här kommer min klänning från min bröllopsdag för två veckor sen  Visade den för ett tag sen när jag inte kunde bestämma mig mellan denna och en annan. Nu är den lite ändrad - lite insydd och ärmen som var från början togs bort. 


     


    Ah va vacker klanningen blev och helt ratt val gjorde du ocksa! Fantastiskt fin alltihop!
  • disneyprinsessan
    kramen skrev 2012-08-26 06:40:14 följande:
    Denna klänning ska jag ha :) Vad tycker ni ?


    wow så vacker!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D