• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Alexanders Maria
    M040812J skrev 2012-03-27 15:39:05 följande:


    Så ser den ut MED underkjol. Inte meningen att bildbomba, men den är sååå mkt finare med! Synd att bilden inte blev bättre bara!
    Du har rätt med att det verkligen blev skillnad! Klänningen kom verkligen till sin rätt nu och visar upp din kropp på ett otroligt smickrande och vackert vis. :)
  • Brud 121212

    Så här ser min ut..
    Korsettsnörning i ryggen
    fast de e ingen brudklänning, de e en helt vanlig balklänning ^^


  • Chicita
    Brud 121212 skrev 2012-03-30 22:54:54 följande:
    Så här ser min ut..
    Korsettsnörning i ryggen
    fast de e ingen brudklänning, de e en helt vanlig balklänning ^^
    Kan vi få se dig I klänningen? Glad
    Det är ju det som hela tråden går ut på... Att få se äkta människor i sina brudklänningar Solig
  • Brud 121212
    Chicita skrev 2012-03-30 23:01:43 följande:
    Kan vi få se dig I klänningen? Glad
    Det är ju det som hela tråden går ut på... Att få se äkta människor i sina brudklänningar Solig
    hehe fixar de imorgon =) klänningen satt inte så jättebra på mig som jag skrev om tidigare..
    men behöver ju inte visa ryggen där det fattas några cm Solig
  • Chicita
    Brud 121212 skrev 2012-03-30 23:04:46 följande:
    hehe fixar de imorgon =) klänningen satt inte så jättebra på mig som jag skrev om tidigare..
    men behöver ju inte visa ryggen där det fattas några cm Solig
    Precis Skrattande
  • mariajernberg

    Nu när jag sett alla andras klänningar känns min lite vek.


    Blev jätte kär i en annan klänning men den var alldeles för liten och det fanns ingen lika att beställa hem utan det fanns bara snarliknande. Och då vågade jag mig inte på att göra det ifall de inte alls skulle passa när de tagit hem det för min skull.


    Dessutom hyr jag bara så det kanske skulle kosta ännu mer att hyra en helt sprojlans ny klänning.


    Dock ser jag ju väldigt bredaxlad ut å med brottar armar haha men jag får jobba på de, får bli lite mindre fredagsmys här framöver så kanske de rätar till sig.


    Har dessutom fått barn för 4 månader sen så jag hoppas att det är fler saker som tänker räta tills sig tills bröllopet :)


    Det är ett litet släp baktill. å så är det snörning i ryggen. Vi har inte knytit ihop den så noga så någon bild på ryggen har jag inte


  • Brud 121212
    mariajernberg skrev 2012-03-30 23:09:57 följande:

    Nu när jag sett alla andras klänningar känns min lite vek.


    Blev jätte kär i en annan klänning men den var alldeles för liten och det fanns ingen lika att beställa hem utan det fanns bara snarliknande. Och då vågade jag mig inte på att göra det ifall de inte alls skulle passa när de tagit hem det för min skull.


    Dessutom hyr jag bara så det kanske skulle kosta ännu mer att hyra en helt sprojlans ny klänning.


    Dock ser jag ju väldigt bredaxlad ut å med brottar armar haha men jag får jobba på de, får bli lite mindre fredagsmys här framöver så kanske de rätar till sig.


    Har dessutom fått barn för 4 månader sen så jag hoppas att det är fler saker som tänker räta tills sig tills bröllopet :)


    Det är ett litet släp baktill. å så är det snörning i ryggen. Vi har inte knytit ihop den så noga så någon bild på ryggen har jag inte



    Den klänningen är jättevacker och den sitter bra på dej
    Du kommer vara strålande vacker i den på din stora dag =)
  • mariajernberg

    Tack så mycket :)


    Jag har inte visat min gubbe än. funderar om han ska få vänta tills den stora dagen innan han får se, om jag kan hålla mig så länge vill säga :)

  • LiveForever

    Var och provade den här för någon vecka sedan. Har ej bestämt mig än... Vad säger ni? Är den lite.. tråkig? 
    Högst upp är det som en mattkant :p Den ska i så fall vikas ned och så är det som en brosch mitt på som jag nog ska ta bort... 

    Vigseln är utomhus så släp går bort...




    Vad tycker ni...?


    ♥ 2012-08-04 gifter vi oss ♥
  • knyttan
    mariajernberg skrev 2012-03-30 23:09:57 följande:

    Nu när jag sett alla andras klänningar känns min lite vek.


    Blev jätte kär i en annan klänning men den var alldeles för liten och det fanns ingen lika att beställa hem utan det fanns bara snarliknande. Och då vågade jag mig inte på att göra det ifall de inte alls skulle passa när de tagit hem det för min skull.


    Dessutom hyr jag bara så det kanske skulle kosta ännu mer att hyra en helt sprojlans ny klänning.


    Dock ser jag ju väldigt bredaxlad ut å med brottar armar haha men jag får jobba på de, får bli lite mindre fredagsmys här framöver så kanske de rätar till sig.


    Har dessutom fått barn för 4 månader sen så jag hoppas att det är fler saker som tänker räta tills sig tills bröllopet :)


    Det är ett litet släp baktill. å så är det snörning i ryggen. Vi har inte knytit ihop den så noga så någon bild på ryggen har jag inte


     


    Hej! Fin klänning! Men jag tror att du skulle tjäna på att använda den axelbandslös? Jag är rätt bredaxlad och inte hjälper det att träna heller för det blir jag bara mer muskulös av... men jag har märkt att precis sådana där tunna axelband får mig att ser ut som en rysk os-brotterska, så antingen breda axelband eller inga alls. Du kanske ska prova? (så kanske du kan fortsätta med fredagsmyset iallafall Flört) Annars ycker jag klänningen ser jättebra ut.
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D