• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012
    MickeochViktoria skrev 2012-07-17 20:36:38 följande:
    Åh panik jag har fått halsfluss :((

    Så irriterad jag blev när jag läste om de som ställer in såhär i sista sekund.. De förstår verkligen inte hur viktigt de är för oss att de verkligen kommer om de tackat ja... 
    Krya på dej! {#emotions_dlg.flower}
  • paet

    Läste era inlägg om dem som hade ställt in. Fy f*n! Ursch vad tråkigt och vad dåligt gjort! Känns som det bara var slapphet? Förstår att ni är ledsna

  • Juli
    MickeochViktoria skrev 2012-07-17 20:36:38 följande:
    Åh panik jag har fått halsfluss :((

    Så irriterad jag blev när jag läste om de som ställer in såhär i sista sekund.. De förstår verkligen inte hur viktigt de är för oss att de verkligen kommer om de tackat ja... 
    har också halsfluss =(

    krya på dig!
    kram
  • Juli

    Hej alla 28 juli brudar =)
    Jag laddade ner SMHI appen, och såg att till min förtvivlan att det kommer regna på fredagen den 27 juli i stockholm!Tyvärr kunde man inte se 28 juli än, men imorgon kan man nog det!

    Håll alla tummar och tår gott folk, låt oss få lite solsken, iaf under fotografering och vigseln :))

    kramar

  • Juli

    Ni som har haft halsfluss, kan man ha lite irritation i halsen trots att man ätit pemcillin i 3-4 dagar?

    Gick med min halsfluss nästan en vecka innan jag fick medicin...

  • MickeochViktoria
    Juli skrev 2012-07-18 14:17:45 följande:
    har också halsfluss =(

    krya på dig!
    kram
    Ånej krya på dig också!
    Jag ska till doktorn om en timme och kolla om de verkligen är halsfluss.. Tycker inte om dimhjärnan som kommer på köpet av febern,. got so much to do-typ... 
  • Nudax

    Hua, hoppas ni med halsfluss kryar på er snabbt!!!

    Har också en vädrtapp (yr.no) och uppdaterar varje dag. Tyvärr står det regn på schemat för hela fredag 27:e där jag ska gifta mig också... och vi som ska ha ett utomhusbrölloP!!! Hoppas SÅÅÅÅ att det ska bli åtminstone lite sol och uppehåll... uppdaterar varje dag =P

    Sen har vi faktiskt hyrt ett stort tält och så... men det hade varit mycket trevligare att gifta sig under bar himmel som tänkt =S

  • Ingride

    Vi tänkte också ha utomhusbröllop. Visserligen kan vi vara inne i festlokalen, men vi vill vara vid sjön. 

  • Jeaneettes
    Nudax skrev 2012-07-18 19:05:19 följande:
    Hua, hoppas ni med halsfluss kryar på er snabbt!!!

    Har också en vädrtapp (yr.no) och uppdaterar varje dag. Tyvärr står det regn på schemat för hela fredag 27:e där jag ska gifta mig också... och vi som ska ha ett utomhusbrölloP!!! Hoppas SÅÅÅÅ att det ska bli åtminstone lite sol och uppehåll... uppdaterar varje dag =P

    Sen har vi faktiskt hyrt ett stort tält och så... men det hade varit mycket trevligare att gifta sig under bar himmel som tänkt =S

     


    Gifter du dig också fredag den 27? :)

Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?