Ja det börjar kännas riktigt skoj nu med bara fyra veckor kvar till bröllop och semester för min del =)
Vi kommer att ha vår vigsel kl 15, som så många andra här.
Jag ser att ni diskuterat en del nervös-symptom. Jag är inte nervös, är jättetrygg med vigseln litar helt på min pastor, kantor och solister. Även festen känns rätt så lugn, har en del styr kvar men jag har en själv-tänkande och underbar kökschef som fixar och donar och kalla rtill möten m.m. Men det börjar bli pirrigt nu, på ett positivt sätt =) Dock leder det till en viss sömnproblematik för min del, ligger och är speedad på natten och tänker på bordsplaceringar och grejer, som jag nu har fått till =) Det som kan oro mig lite är sådana saker som sjukdomar m.m. Sånt man inte kan trolla bort en sådan dag, alla andra slags materiella eller värdermässiga "katastrofer" reder sig nog men en matförgiftning eller liknande skulle ju inte vara så skoj...
Lycka till nu brudar och brudgummar, försök att njuta av sista tiden innan den stora dagen. Ta en massage om det blir för stressigt och jobbigt.