• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

    Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

    (Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • hjgs
    saffrangirl skrev 2012-07-04 08:39:16 följande:
    Mina ringar med matchande naglar :)
    Bägge ringarna är från Guldfynd. Väldigt nöjd med dem!


    jättefint har precis samma kombination


     

  • yourscompletely
    Alexandra L skrev 2012-07-02 15:28:35 följande:
    Här är min och blivandes ringar! De är alldeles perfekta, och precis som jag ville att de skulle va! :)



    Jättefina! Visst är din diamant briljantslipad? Var lite svårt att avgöra på andra bilden. :) Får man fråga hur många ct den är?
    If I had only felt how it feels to be yours, I would have known what I've been living for all along.
  • Five year engagement

    Nu gick det
    Förlovningsringen, den släta, är inlämnad för rhodiering och putsning, så bortse från den matta ytan som syns tydligt på bilderna...  Bara drygt 2 veckor kvar tills jag får bära ringarna, längtar!! 



  • Alexandra L
    yourscompletely skrev 2012-07-05 00:28:05 följande:
    Jättefina! Visst är din diamant briljantslipad? Var lite svårt att avgöra på andra bilden. :) Får man fråga hur många ct den är?
    If I had only felt how it feels to be yours, I would have known what I've been living for all along.
    Hej! Tack så mycket!! Ja det stämmer den är briljantslipad, vet inte varför jag föll för det just, men gillar att den är rund men ändå bara har 4 "klor" fattningar eller vad det nu heter. Den är 0.5 ct räckte gott och väl, alldeles lagom =) Blev en dålig skärpa när jag la in bilderna här var tvungen att förminska dem. :) 
  • Minifluff


    Efter sju sorger och åtta bedrövelser (designändringar, diamant som sprack vid ringtillverkningen, jakt på ny sten) är min ring äntligen klar, tre och en halv månad efter förlovningen! Jag kan inte sluta glo på henne...
  • ullie
    Five year engagement skrev 2012-07-05 20:51:27 följande:
    Nu gick det
    Förlovningsringen, den släta, är inlämnad för rhodiering och putsning, så bortse från den matta ytan som syns tydligt på bilderna...  Bara drygt 2 veckor kvar tills jag får bära ringarna, längtar!! 


     



     


    Jättefin kombination!
  • Sannavetler

    Så fina ringar ni alla har!

    Vi har ringar från Thune.no, ringarna på bilden är på våra förlovningsringar men ytterligare en ring kommer när vi gifter oss den 21 juli 2012.


Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012