• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • drömmer

    Ibland läggs det på några kronor på mig och ibland inte, och det beror på valutan som aurum säger. Hursom är det ju inte mkt som skiljer iaf, men jag har bara köpt småsaker ännu .

    Ungbrud, jättefint!!

  • hellgren
    ungbrud skrev 2012-04-12 00:43:43 följande:



    Jättefint! Precis samma färg som jag är ute efter. Kan du länka?


    Hur sitter det fast?

  • MariaMagdalena

    Efter att ha läst lite här i tråden och sett bilder var jag ju bara tvungen att gå in på ebay, nu är jag fast!! Ni som köpt ringar därifrån, hur vet man att det inte bara är skräp? Min engelska är väl kanske inte den bästa eller så är det lite för avancerad engelska för att jag ska förstå precis vad som skrivs ;) Google translate är inte så bra alla gånger heller tyvärr...


     


    Men tex dessa:


    http://viewitem.eim.ebay.se/WEDDING-BAND-RING--HIS--HERS-SIMULATED-DIAMONDS-18KT/150478390748/item http://viewitem.eim.ebay.se/Titanium-Wedding-Band-14K-Gold-Ring-Engagement-Jewelry/390276150998/item http://viewitem.eim.ebay.se/Titanium-Ring-14K-Gold-Mens-Wedding-Band-Silver-Color-Line-Jewelry-Size-613/160684074073/item
  • augustesen

    Måste kolla om det är någon som köpt rosblad på Ebay ni varit nöjda med?

    Har kollat på olika säljare men är ju alltid bra att kolla med er experter :)
    Vill ha rosa och vita i storpack (1000-2000) så gärna om någon har tips på det!


  • drömmer
    MariaMagdalena skrev 2012-04-12 21:03:07 följande:

    Efter att ha läst lite här i tråden och sett bilder var jag ju bara tvungen att gå in på ebay, nu är jag fast!! Ni som köpt ringar därifrån, hur vet man att det inte bara är skräp? Min engelska är väl kanske inte den bästa eller så är det lite för avancerad engelska för att jag ska förstå precis vad som skrivs ;) Google translate är inte så bra alla gånger heller tyvärr...


     


    Men tex dessa:


    viewitem.eim.ebay.se/WEDDING-BAND-RING--HIS--... viewitem.eim.ebay.se/Titanium-Wedding-Band-14... viewitem.eim.ebay.se/Titanium-Ring-14K-Gold-M...
    Står att det är 18k guld och CZ stenar på första ringen. Alltså fejkdiamanter som sitter i de flesta smycken. Beror på vad du är ute efter? Äkta eller inte?
  • hjgs

    aaa ebay blir min död :-P har nu klickat hem centerpinnar till att göra kakfat, ögonfransar och lim till dom, mera bokstavs pärlor, hjärtformade rosenblad, stay ups, ballong pump, hårsmycken till små tjejerna, etiketter, glowsticks, drinkpinnar,bolero, gästgåvor till killarna och så råkade det följa med en till klänning också

  • bridetobe2013
    hjgs skrev 2012-04-12 21:57:34 följande:
    aaa ebay blir min död :-P har nu klickat hem centerpinnar till att göra kakfat, ögonfransar och lim till dom, mera bokstavs pärlor, hjärtformade rosenblad, stay ups, ballong pump, hårsmycken till små tjejerna, etiketter, glowsticks, drinkpinnar,bolero, gästgåvor till killarna och så råkade det följa med en till klänning också

    Vilka hårsmycken köpte du? Och vilka stayups?


    Ngn som har sett vart man köper ett strumpbeband(?) med blått på)


     


    1/6 2012
  • frökenkröger
    hjgs skrev 2012-04-12 21:57:34 följande:
    aaa ebay blir min död :-P har nu klickat hem centerpinnar till att göra kakfat, ögonfransar och lim till dom, mera bokstavs pärlor, hjärtformade rosenblad, stay ups, ballong pump, hårsmycken till små tjejerna, etiketter, glowsticks, drinkpinnar,bolero, gästgåvor till killarna och så råkade det följa med en till klänning också
    Att ni hittar allt :)
    Vad blev det för gåvor till killarna? Jag har beställt väsk hängare till tjejerna, men vet inte vad vi ska ge killarna!
  • Pagnie

    Någon som vet vart man kan hitta sådana här inbjudningslådor eller vad det heter. Som små lådar som man kan stoppa i inbjudningarna i och skicka ut. Olika färger.
    Såg dom i en serie och jag blev helt kär.

Svar på tråden EBAY tråden!