• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • 20100805
    Imke1977 skrev 2012-03-21 08:51:49 följande:


    Budade hem den här klänningen igår och vann!!! För 150 kr inkl frakt! Helt sjukt.
    Hoppas min tärna kan ha den nu
    Kan du skicka länken till klänningen?
  • drömmer
    Paula1 skrev 2012-03-22 10:21:47 följande:
    Väskhängarna: viewitem.eim.ebay.se/Folding-Purse-Hook-Hand-...

    Klistermärkena: viewitem.eim.ebay.se/70-PERSONALISED-WEDDING-...

    Väskhängarna är tunga och fina. Jag var lite orolig att de skulle vara dålig kvalitet och kännas plastiga, men de gör de inte alls.
    Klistermärkena fick vi med brun text (vi har brunt och blått tema)
    Jag önskar se kapsylöppnaren, kristallerna, bokstäverna, näsdukarna och badlakanen .
  • hjgs
    Paula1 skrev 2012-03-22 08:25:22 följande:

    Å finns det en EBAY-tråd!! :)


    Jag har precis upptäckt Ebay, och det är ju underbart, så mycket billigare allting är! Hitills har jag köpt:


    Väskhängare som ska vara gåvor till de kvinnliga bröllopsgästerna


    Runda klistermärken med våra namn, datum samt bild på två ringar som passar perfekt att klistra fast på undersidan av väskhängarna så att de blir mer personliga.


    Kapsylöppnare som ser ut som en fluga till de manliga bröllopsgästerna


    Ringkudde i form av en groda med en krona på huvudet. Den är lite söt, den ska vår då snart 2-åriga son bära in. På grodans rygg kan man knyta fast ringarna.


    Personliga papperspåsar till godisbuffén


    5 skopor i aluminium till godisbuffén

    Glittrande bokstäver som bildar orden Sweet Love som ska stå på godisbuffén


    Gästbok i ivory med matchande penna


    Sylvanian figurer som är klädda som ett brudpar (ska jag ge i gåva till vår dotter som är vår brudnäbb)


    Broderade näsdukar till mina föräldrar samt till min blivandes föräldrar


    Två badlakan som det står Newlyweds på :)

    Swarowski kristaller i blått som står I Do som man klistrar under varsin sko. Då får man nånting blått. Syns ju om man knäböjer framme vid kyrkan. Det står I under ena skon och Do under den andra.

    Hmmm tror det var allt! :)


    mkt kul du hittat vi har samma idé med väskhängarna till tjejerrna köpte ett storpack förra året på ali men har inte lyckats komma på nå bra till killarna än va inne på mini mini pluntor men då ka dom fyllas också... men det va ju smart med kappsylöppnare..
  • moonias
    Fiaa skrev 2012-03-22 08:36:58 följande:
    Hallå! :) Är det någon av er som köpt denna typ av tårtställning, är den stadig osv?

    viewitem.eim.ebay.se/7-TIER-SQUARE-ACRYLIC-CU...
    Fick hem en rund sådan med 5 våningar nu i veckan :) Väldigt fin och stabil när den står men man får antingen limma ihop delarna eller lyfta ytterst försiktigt endast i understa lagret om man ska flytta den för de olika delarna lossnar lätt från varandra. At limma ihop den tror jag inte ska vara några problem eftersom de är gjorda av hård plast eller liknande.
  • aurum

    Väskhängare är guds gåva till kvinnorna! Finns massor av varianter, själv har jag dessa i mina festväskor
    www.ebay.com/itm/190535151373&_trksid=p3984.m1497.l2648#ht_2581wt_941

    Perfekt diskreta o ypperliga om man vill sätta klistermärken på efterssom de har blank metall på ovansidanGlad

  • bridetobe2013

    Råka köpa en vara som jag sen upptäckte bara levereras inom England (morr)


    Hur gör man? Det går inte att betala den heller då det inte blir ngn totalsumma? Skickade ett meddelande till säljaren på ebay. Hoppas få svar.. Tänkte om det var ngn mer som varit lika klantig som jag


    1/6 2012
  • aurum
    bridetobe2013 skrev 2012-03-22 14:22:03 följande:

    Råka köpa en vara som jag sen upptäckte bara levereras inom England (morr)


    Hur gör man? Det går inte att betala den heller då det inte blir ngn totalsumma? Skickade ett meddelande till säljaren på ebay. Hoppas få svar.. Tänkte om det var ngn mer som varit lika klantig som jag


    1/6 2012
    Been there, done that.
    Skickar man ett mail brukar säljaren bara ta bort det köpet o så är det inte mer med det. Dom brukar vara förstående när det kommer till sådana saker Glad
  • hjgs

    Jag har också gjort det och tänkte jag får skylla mig själv och betalade in handlade om två dollar säljaren mailade då mig och förde tillbaka pengar a och så hoppades han att jag inte skulle ge han dåligt omdöme då han inte skickade. Så jag tror att de kommer lösa sig

Svar på tråden EBAY tråden!