• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Pagnie
    hjgs skrev 2012-03-16 17:51:24 följande:
    kollade på mina nyss det fanns inget datum. jag köpte dom för snart ett år sedan och provblåste för nån dag sen och då blev det bubblor så dom verkar inte blivit dåliga. jag har förvarat dom i rumstemp. och i kartongen de kom i så att de står upprätt.
    vad bra för jag tänkte att det ska vi ju ha så det är ju lika bra att beställa. men då behöver jag inte oroa mig för att dom ska bli dåliga. Tack så mycket.
  • hjgs
    Pagnie skrev 2012-03-16 19:07:16 följande:
    ja men det är ju verkligen det och eftersom jag har mer än ett år på mig innan bröllopet så har jag ju tid att göra dessa små detaljer. Så jag hoppas man kommer på något mer.
    ja det är fördelen med att börja i god tid jag började 14 månader innan och alla klaga på att jag va så tidigt ute men de stuntade jag i och är glad för det då kan man fynda och och göra massa fint
  • Protexblue
    Pagnie skrev 2012-03-16 19:06:02 följande:
    Ja det känns lite mysigt med sådana små detaljer. Lite roligare så. Och har man tid innan bröllopet så är det ju bara att köra.

    www.ebay.co.uk/itm/250999324390?ssPageName=ST...:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648  här köpte jag mina ringar. 100 pkt.
    Jo men jätte trevligt med små detaljer här och där.. Tackar för länken.. =)
  • hjgs

    i dag har det klickats hem: tre rullar tyll, 4 "soda dispenser" vet inte vad dom kallas på svenska, 12 led lampor till ballonger som ska fästas i tyllbollarna, silvrigt silkespapper, dom sista gästgåvorna och uv top coat till naglarna, en massa nagelandsolja i pennform gäller att börja ta hand om naglarna och en extra stolsrosett så nu börjar väntan igen

  • Pagnie
    hjgs skrev 2012-03-17 13:57:50 följande:
    i dag har det klickats hem: tre rullar tyll, 4 "soda dispenser" vet inte vad dom kallas på svenska, 12 led lampor till ballonger som ska fästas i tyllbollarna, silvrigt silkespapper, dom sista gästgåvorna och uv top coat till naglarna, en massa nagelandsolja i pennform gäller att börja ta hand om naglarna och en extra stolsrosett så nu börjar väntan igen
    Ja den där väntan är lång. jag väntar på massa saker nu och jag kan knappt bärga mig. Men det kommer nog dröja ett tag till skulle jag tro,
  • Tinzi

    *gah* 30 dagar innan man får våra ringar från ebay :( och vi gifter oss om 7 v. och ska hinna gravera, jag blir lite stressad.....

  • aurum
    Tinzi skrev 2012-03-18 18:38:08 följande:
    *gah* 30 dagar innan man får våra ringar från ebay :( och vi gifter oss om 7 v. och ska hinna gravera, jag blir lite stressad.....
    Prata med en guldsmed som finns nära dig och berätta hur det ligger till och att det är viktigt för dig/er att ringarna hinner graveras innan. Då kan han sätta dig i "kön" redan nu så det finns tid att fixa det i veckan innan bröllopet Glad
Svar på tråden EBAY tråden!