• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Nano
    Heobea skrev 2013-03-31 17:49:05 följande:
    Januaripysslet bestod av allt klipp, klister, tejp och små små pappersbitar till förbannanelse. Nästa gång jag ska bjuda in till stor fest ska jag fan maila ut saken...


    Förstår hur du känner dig. Men det blev grymt snygga!
  • stormhelen
    Heobea skrev 2013-03-31 17:49:05 följande:


    Den här var fin och kreaktiv!


    Me like! =D

  • Sofiedh
    CoG skrev 2013-04-01 08:44:39 följande:
    Jag har gjort två likadana wcskyltar att ha i bygdegården.


    Sjukt bra idé! Det ser ofta så trist ut på toaletterna :)
  • Bamsemums


    Det här är tänkt som placerings"kort". Vad tycker ni? Färgtemat ska vara rosa-vitt-silver. Ska det vara lite starkare rosa färg på bandet? 
  • confuzed86

    Så sött! Vi har samma färgtema som dig. Jag tycker den rosa färgen blir lagom, annars är det lätt att det blir för mkt

  • Bamsemums
    confuzed86 skrev 2013-04-08 22:01:50 följande:
    Så sött! Vi har samma färgtema som dig. Jag tycker den rosa färgen blir lagom, annars är det lätt att det blir för mkt
    Tack, jag har fått inspirationen från den här tråden :) Jag har ju lovat min m2b att det inte ska bli för mycket rosa (han är jätte rädd för det) :P
  • dellelgarin
    confuzed86 skrev 2013-04-09 10:47:28 följande:
    Haha jag tvingar min sambo att ha rosa slips :)
    Förlåt, vill inte vara spydig men får han inte ha på sig vad han vill på sin bröllosdag?
  • MarieTherese05
    Bamsemums skrev 2013-04-08 21:57:19 följande:


    Det här är tänkt som placerings"kort". Vad tycker ni? Färgtemat ska vara rosa-vitt-silver. Ska det vara lite starkare rosa färg på bandet? 
    Så fint... vi ska ha vita häst skor med hampa snöre i för placeringskortet i  

  • Bamsemums
    confuzed86 skrev 2013-04-09 10:47:28 följande:
    Haha jag tvingar min sambo att ha rosa slips :)
    Modigt av honom att ställa upp på det! Min m2b vägrar så jag funderar på om han ska få ha fluga eller vit slips :)
    MarieTherese05 skrev 2013-04-09 12:23:36 följande:
    Så fint... vi ska ha vita häst skor med hampa snöre i för placeringskortet i  


     Det var fint med vita häst skor också! :) Då måste posta en bild här sen så man får se hur det blir sen :)
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)