• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • teddy

    CoG, jättesöta placeringkort :)

    Själv har jag inte lagt upp så mycket av vårt pyssel, främst för att mycket är sånt som inte e så fint såhär på bild, utan kommer göra sig bäst i mängd i festlokalen, men nu i helgen har jag pysslat ihop vår caketopper och jag e så nöjd o tycker de e så söta så jag tänkte att jag alt får lägga ut en liten bild på den! :)
    Vi gifter oss om mindre än tre veckor så ni förstå nog att temat är vinter! ;)

     

  • teddy

    Hahaha... kanske ska komma ihåg att lägga in bilden också... ;)
    Här kommer den...



    ...observera att hon har en snöflinga i "håret", vilket jag också ska ha, hihi...
     
  • CoG

    haha
    Men så härliga!!
    Supergoa cake toppers!

    snyggt med snöflingan där också!


    teddy skrev 2012-11-11 16:30:20 följande:
    Hahaha... kanske ska komma ihåg att lägga in bilden också... ;)
    Här kommer den...


    ...observera att hon har en snöflinga i "håret", vilket jag också ska ha, hihi...
  • Burre

    Tack snälla ni för hjälpen ! Det blev 3an, sen har jag lagt till en svart ram ca 2mm från kanten på bröllops"skylten" . Såg mer arbetat ut om ni förstår vad jag menar! Jag skulle vilja ha in lite ljus gamelrosa någonstans och funderar på om jag skulle köpa sån tyll istället :) Teddy vilka söööta caketoppers!


Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)