• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Pekkiisch4


    Går på samma tema som gästbok, haha.

    Blev klar nu ikväll :)
  • Tok kär Annki
    tinaalpfält skrev 2012-08-07 13:21:06 följande:
    Tok kär Annki: Det blev ju hur bra som helst med de tårtpapperna som underlägg =) Vad använde du dig av för färg när du rollade dem? Servetterna blev jättefina med...vi ska ha samma vikning så det var kul att se hur det blir Skrattande
    Tack så mycket. Glad Jag använde Panduros Allmoge färg, sidenmatt. Lätt att arbeta med. Lycka till med alla dina idéer.Skrattande  
    Tok kär Annki
  • Tok kär Annki

    Här kommer två sista pyssel bilder från mig.
    Men inte är det slut pysslat för mig för det, utan nu blir det nya idéer!Flört



    Jag kom på idag att det vore roligt att ha ett fotoalbum med inte bara bröllopsbilder i. Utan från hela vår resa fram till bröllopsdagen. För dem korten blir så lätt liggande i datorn.Skrattande


    Och sist men inte minst har jag gjort en minnes låda från vår bröllopsdag.Hjärta
    Lycka till alla brudar och hoppas att ni kan få lite idéer från våra idéer som vi har delat med oss av i den här tråden.Skrattande{#emotions_dlg.flower}

     
    Tok kär Annki
  • missfroggy

    Tok kär Annki.   Hur många tårtpapper räcker en burk färg till ??  Behøver ha 30 st underlägg. Ræcker det med en burk eller behøver jag fler. Tacksam før snabbt svar. Gifter mig 18 aug.

  • Tok kär Annki
    missfroggy skrev 2012-08-07 22:31:15 följande:
    Tok kär Annki.   Hur många tårtpapper räcker en burk färg till ??  Behøver ha 30 st underlägg. Ræcker det med en burk eller behøver jag fler. Tacksam før snabbt svar. Gifter mig 18 aug.
    En burk på 45 ml räcker till 7-8 st. tårtpapper. Jag vet ju inte vilken färg du/ni ska ha på era tårtpapper, men om du har tur så kan ju din färg finnas i större burkar. Lycka till!!! Skrattande Grattis i förskott!!!{#emotions_dlg.flower}
    Tok kär Annki
  • teddy

    Ni som lagt upp alla underbart fina gästböcker, vilken storlek är det på era böcker??

  • Pekkiisch4
    teddy skrev 2012-08-08 15:35:42 följande:
    Ni som lagt upp alla underbart fina gästböcker, vilken storlek är det på era böcker??
    vår är 30 x 33 cm :)
  • Tok kär Annki

    Vår gästbok är 18 x 18 cm. Här kommer en blid igen på den. Glad



    Tok kär Annki
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)