• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • BlomAnna
    Tok kär Annki skrev 2012-07-27 23:52:06 följande:
    Sitter och pysslar, nu är det snart bara en vecka kvar tills vår dag. Ett tips till alla, som jag har letat efter färgade tårtpapper och inte hittat några. Med en roller och lite färg kan det bli så här.Kanterna viker upp sig lite när den torkar men det fixar man med ett strykjärn och två bitar smörpapper.Lägg tårtpappret mellan smörpapperna och stryk på svag värme. Skrattande


     


    Oj vad fiffiigt. Vi ska ha buffé och tallrikarna kommer tå vid buffé bordet och då känns det liksom lite tomt på bordet men det här var ju en super idé ju. Vart har du köpt det söta tårtpappret?
     
  • Tok kär Annki
    BlomAnna skrev 2012-08-01 14:25:09 följande:
    Oj vad fiffiigt. Vi ska ha buffé och tallrikarna kommer tå vid buffé bordet och då känns det liksom lite tomt på bordet men det här var ju en super idé ju. Vart har du köpt det söta tårtpappret?
    Kul att du gilla min ide! Skrattande Dem har jag beställt från Panduro, 20 st. a 34,90. Lycka till! {#emotions_dlg.flower}
    Tok kär Annki
  • Kotthare
    lindaf skrev 2012-07-25 18:11:23 följande:
    Här kommer mitt pyssel! 

    Inbjudningskort:


    Placeringskort:


    Gästbok:


    Ljuslyktor:


    Vimplar som ska smycka festlokalen:


    Åh, verkligen min stil! Var har du hittat allt ditt material? 
  • BlomAnna
    Tok kär Annki skrev 2012-08-06 08:26:13 följande:
    Kul att du gilla min ide! Skrattande Dem har jag beställt från Panduro, 20 st. a 34,90. Lycka till! {#emotions_dlg.flower}
    Tok kär Annki
    Tack!!
  • jakother

    Måste bara visa min blomma till håret idag som jag pyssla ihop! Överväger att ha den på mig på bröllopsdagen! =)



     Frisyren kommer vara mer uppåt och mitt hår är brunt inte rött, ljuset gjorde något med bilden! ;)
    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • AnnieViola

    Åh tack :) Hittade även på bokia som jag tror passar oss, men det är aldrig fel att kolla runt och hitta bäst pris och design!

  • Tok kär Annki

    Här kommer några blider på vårt pyssel inför vår dag som var den 4/8-12.



    Så här såg det ut innan vi hade börjat med att duka.


    Så här blev stolarna med banden som jag sytt med den lilla diamanten på. Stolarna är klädda med vanliga lakan.


    Så här duka vi upp till våra gäster.


    Färdig dukade bord.


    På bröllopsdagen.






    Blommorna till alla buketterna. Jag band nio buketter kvällen innan bröllopet.


    Björngrässtråna som använders till alla buketterna.På stråna sitter det purpporlila pärlor och bling bling pärlor.Syns inte så jättebra på bilden.
    Tok kär Annki
  • tinaalpfält

    Tok kär Annki: Det blev ju hur bra som helst med de tårtpapperna som underlägg =) Vad använde du dig av för färg när du rollade dem? Servetterna blev jättefina med...vi ska ha samma vikning så det var kul att se hur det blir Skrattande

  • ullie

    Här är lite pyssel som vi gjorde inför vårt bröllop den 28 juli. De är väl en aning övermatchade men blev väldigt nöjd med allt :) 

    Inbjudningarna



    Festhäftena


    Gästbok


    Små gåvor som även funkade som placeringskort


    Kortlådan, tyvärr blev inte facket så bra utskuret :P


    Placeringstavlan


    Blompelare, som är en enkel "stock" klädd med tyll


     
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)