• Millan1984

    Öviksbrudar 2012

    Någon mer här som ska gifta sig i Övik under 2012 ??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 16:49
    Uppdaterar listan

    AnnLi - 16 juni

    hgjs - 30 Juni

    lilja - 21 juli, Själevads Kyrka

    Hipo1 - 28 juli

    Millan1984 - 11 Augusti, Arnäs Kyrka

    Jeeda7 - 25 Augusti

  • Svar på tråden Öviksbrudar 2012
  • milla79

    hej. Gifter mig i aug 2012. Dock hemligt för familjerna ännnu. Vi har nyss låtit släkten få Save the date kort med BARA texten: Save the date 4 aug 2012.
    Gissa om funderingarna om vem som skickat ut korten går,... haha
    De misstänker allt mjligt om vad det kan vara...!!
    Tänkte hålla dem ett tag och skicka inbjuningskorten snart..:)

  • milla79

    Förresten.. vem gör eran bröllopstårta?? Finns ju inte så mkt att välja på här i stan.. :(

  • Millan1984
    milla79 skrev 2012-01-24 05:11:44 följande:
    hej. Gifter mig i aug 2012. Dock hemligt för familjerna ännnu. Vi har nyss låtit släkten få Save the date kort med BARA texten: Save the date 4 aug 2012.
    Gissa om funderingarna om vem som skickat ut korten går,... haha
    De misstänker allt mjligt om vad det kan vara...!!
    Tänkte hålla dem ett tag och skicka inbjuningskorten snart..:)

    Hej och grattis Om inte min syster fyllde år den 4/8 hade jag nog velat ha det datumet också , Vi kommer få hjälp med maten av min gamla dagmamma (som funnits med i hela mitt liv), hon ska även göra tårtan är det tänkt. Annars hade vi tänkt Lundbergs för de hade det billigaste tårtpriset på 29 kr/bit, när vi ringde runt.


    Har ni börjat planera i smyg? något ni har klart??

  • milla79

    japp, vi har planerat i smyg! tärnor/marsalkar.. bokat präst, kyrka, lokal för efterfesten! Har bokat sångerska till kyrkan. :) Så lite har vi fixat! Har dock lite funderingar om tårtan.. Så tråkigt utbud i stan tycker jag. Har de fina tårtor på lundbergs då? Har ni fixat mkt? när gifter ni er??

  • Millan1984
    milla79 skrev 2012-01-24 15:31:18 följande:
    japp, vi har planerat i smyg! tärnor/marsalkar.. bokat präst, kyrka, lokal för efterfesten! Har bokat sångerska till kyrkan. :) Så lite har vi fixat! Har dock lite funderingar om tårtan.. Så tråkigt utbud i stan tycker jag. Har de fina tårtor på lundbergs då? Har ni fixat mkt? när gifter ni er??

    Vi gifter oss den 11/8 i Arnäs kyrka. festlokal är bokad, fotograf är bokad, systrarna hjälper med hår och smink, svågern är toastmaster, mina föräldrar är ärdpar i kyrkan, min kusin ska sjunga i kyrkan, klänning och släja är köpt, maten ska vi snart börja diskutera som blir buffé, ringen har jag kikat ut, snart ska vi kolla på sambons kläder, hotell ska bokas, gästlistan är klar, färgetema blir vitt,rosa & grönt. hmmm....mycket har man nog missat att skriva här


    Jag tror att Lundbergs ska vara bra.


    Nu börjar den brittiska versionen av 4 bröllop på kanal 7

  • lilja

    Min storasyster ska göra vår tårta och cupcakes till gästerna. :))
    Ett tips är Viktoriabageriet där ni kan komma undan väldigt billigt, + att de gör jättefina och goda tårtor!


    * 21 juli 2012 *
  • Millan1984
    lilja skrev 2012-01-24 21:26:49 följande:
    Min storasyster ska göra vår tårta och cupcakes till gästerna. :))
    Ett tips är Viktoriabageriet där ni kan komma undan väldigt billigt, + att de gör jättefina och goda tårtor!
    * 21 juli 2012 *
    Vad blir det för smak??
  • lilja
    Millan1984 skrev 2012-01-30 19:51:38 följande:
    Vad blir det för smak??
    Har inte provbakat än, men funderar på en chokladbotten (typ kladdkaka), fylld med vanlijcreme m. vitchoklad och  färska hallon.
    * 21 juli 2012 *
  • Millan1984
    lilja skrev 2012-01-31 21:33:10 följande:
    Har inte provbakat än, men funderar på en chokladbotten (typ kladdkaka), fylld med vanlijcreme m. vitchoklad och färska hallon.
    * 21 juli 2012 *

    åååh det lät gott


     


     

  • lilja
    Millan1984 skrev 2012-01-31 22:34:24 följande:

    åååh det lät gott


     


     


    Jag tror det blir bra!
    Hur går det själv med tårtletandet?
    Har ni hittat ngn rolig caketopper? Har letat runt men inte fastnat för ngn. Såg nån som tagit ett smurfpar, var faktiskt lite roligt...
    * 21 juli 2012 *
Svar på tråden Öviksbrudar 2012