• meah2000

    BILD och PRIS på er brudbukett!

    Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

    Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

    Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.


  • Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • mjeanettek

    Jättevacker! :)


    Mysullis skrev 2012-04-24 12:41:25 följande:

    Min bukett, gifte mig i lördags (21/4 2012)... Älskar den!!!!!



     


  • Mysullis
    mjeanettek skrev 2012-04-25 09:45:30 följande:
    Jättevacker! :)
    Tack!

    Glömde att skriva vad den kostade kom jag på: 1400 kr
  • SaJo1981
    sabz skrev 2012-04-24 12:48:37 följande:
    Såhär kommer min att se ut fast pärlorna ska vara i en ceriserosa-färg som färgtemat.
    Det ska vara stora kallor och min tärna ska ha små :)
    Vill bara ha en enkel bukett.
    650:- på Interflora i Huddinge.
    Kollade även i Tullinge men de skulle ha 1500:-....
    Din bukett påminner om den jag hade=) älskar verkligen kallor=)

     



    hade spetsband runt (exakt samma som jag hade i min klänning och på kanten på slöjan!
  • JuliBrud89

    Min ska se ut ca så hær. Men nær dom gør brudbuketter gør dom på samma sætt som frisører, dom lagar først en provbukett. Dærfør stiger priset! (samma med håruppsættning hos frisør)

    Min kommer kosta ca 700 :- Men jag kænner floristen och sa att jag INTE vill att dom lagar provbukett eftersom jag egentligen inte bryr mig så mycket om den. Men jag ville ha iaf en lilja u buketten. :)


  • sabz
    SaJo1981 skrev 2012-04-25 19:56:54 följande:
    Din bukett påminner om den jag hade=) älskar verkligen kallor=)

     



     


    hade spetsband runt (exakt samma som jag hade i min klänning och på kanten på slöjan!
    Å vad fin den var! Ja, jag är inte så mkt för blommor överhuvudtaget, men jag såg en bild på en sån här bukett och föll direkt för den! Den är så enkel coh det är det jag är ute efter.
  • SaJo1981
    sabz skrev 2012-04-26 09:36:46 följande:
    Å vad fin den var! Ja, jag är inte så mkt för blommor överhuvudtaget, men jag såg en bild på en sån här bukett och föll direkt för den! Den är så enkel coh det är det jag är ute efter.
    jag e inte heller så där "blommig" detta e stilrent och enkelt och fint=)
  • Doofie
    malin martin skrev 2012-03-19 20:31:19 följande:


    tror det blev ca 3200kr totalt med min bukett, en tärnbukett, till min man och bestman samt trollhassel och rosor till bordsdekorationerna. 
    Ah så fin! Tänker mig något liknande, gillar verkligen kottarna och ormhassel som vi också tänkt ha som bordsdekorationer :) Ändå inte så farligt dyrt för allt det där :)
  • xanshine


    Det här kommer att bli min bukett. 1400 kommer den att kosta Solig
Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!