västerås-brudar 2012??
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Hej igen tjejer,
Usch jag har sån dålig motivation med bröllopsplanering och pyssel just nu.
Jobbet tar upp galet mycket tid och jag har konstant dåligt samvete för att ajg alltid hämtar dottern sist på dagis... (blir inte bättre att de lite fint inflikar "att man faktiskt får gå ned i arbetstid när man får barn")
Vi skickade iaf in hindersprövningen i förra veckan.
Borde ta tag i mina inbjudningskort och även pyssla lite med bordsdekorationer samt sy ihop Flyn Lill gardiner till längre längder sam taket i bygdegården skall dekoreras med.
Borde även ta mig till en florist och bestämma hur buketten ska se ut, men orkar inte med nånting.
Mycket suck och stön just nu..
Sucka och stöna allt du vill! Förstår din situation.. Jag gick ner i tid (från 100 till 90) innan jag var på väg att gå in i väggen för det blev helt enkelt för mycket men mitt samvete jobbar 100% ändå..
När var det ert bröllop skulle gå av stapeln? Kan inte din m2b ta tag i nåt så du slipper tänka på allt?
Sucka och stöna allt du vill! Förstår din situation.. Jag gick ner i tid (från 100 till 90) innan jag var på väg att gå in i väggen för det blev helt enkelt för mycket men mitt samvete jobbar 100% ändå..
När var det ert bröllop skulle gå av stapeln? Kan inte din m2b ta tag i nåt så du slipper tänka på allt?