• MLWSWY

    västerås-brudar 2012??

    Hej!

    Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)

    Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012

  • Svar på tråden västerås-brudar 2012??
  • MochR

    Sandraochdaniel tack så mycket! Det är tyllbollar i guld Glad och ja det är chokladhjärtan!

  • sofiasmamma

    Vi beställde från Vistaprint. Papper med struktur, färgtryck på båda sidor (vi lade till extra info på baksidan). 50 st + 100 placeringskort gick på ca 600 kr men då valde vi 7 dagars leverans som är betydligt dyrare än om man har tid att vänta några veckor. :) Vi är helnöjda!


    sandraochdaniel skrev 2012-02-28 10:18:20 följande:
    Sofiasmamma, Vad roligt att du beställt klänning och vilket sammanträffande med modellen! SkrattandeVart beställde ni inbjudningskorten ifrån? Superfina!
  • Pörcy
    MochR skrev 2012-02-27 22:32:52 följande:
    Tack! Har färjat dukarna och sytt dem själv och håller nu på att sy servetterna... ibland för pysslig för mitt eget bästa Tungan ute Vi gifter oss inte förrens 14/7
    carrobarrometer skrev 2012-02-27 18:14:09 följande:
    Ska kanske tilläga att när jag gick i Sthlm var det special erbjudan på denna behandling, så vet inte vad det kostar nu. Men kan varmt rekomendera Sannakliniken, ligger centralt och bra till om man kommer med tåget.
    I Eskilstuna är det Salong Framtiden som har en tjej som hyr in sig och gör denna behandling hos dom.
    Lycka till.
    Ok ska kolla in det! Tack för tipsen iaf Glad
    Pörcy skrev 2012-02-27 22:18:01 följande:
    Va fint det blev! Jag funderar mycket på vår dukning men lutar också åt något sånt men med "våra färger.. :-P
    Tackar!! Vad är era färger?
    Vi har brunt, vitt och guld. Våra dukar kommer att vara vita. Sen kommer vi att ha löpare i guld och bruna servetter. Men jag tänker mig samma stuk på dukningen som ni har gjort.
  • Joanna Marie

    Hindersprövningen utskriven och ifylld! :D Postar den på måndag!!

  • MalinH84

    Idag har jag köpt min klänning =) Känns toppenbra, även om det blev lite mer pengar än vad jag från början tänkt! Testade den för lite mer än en månad sedan, och den var en klar vinnare över alla andra! Idag testade jag några andra också, men ingen slog den! Och min tärna ringde från thailand och meddelade att hon nu håller på och syr upp sin tärnklänning! Goda nyheter! Det här ska firas med lite vin med blivande svägerskan! Trevlig helg allesammans!

  • sofiasmamma
    MalinH84 skrev 2012-03-02 18:07:16 följande:
    Idag har jag köpt min klänning =) Känns toppenbra, även om det blev lite mer pengar än vad jag från början tänkt! Testade den för lite mer än en månad sedan, och den var en klar vinnare över alla andra! Idag testade jag några andra också, men ingen slog den! Och min tärna ringde från thailand och meddelade att hon nu håller på och syr upp sin tärnklänning! Goda nyheter! Det här ska firas med lite vin med blivande svägerskan! Trevlig helg allesammans!

    Grattis!


    Visst är det underbart att ha hittat sin klänning? Har du ngn bild (nyfiken!)?


     

  • MochR

    Sitter och våndas över det här med inhandling av alkohol... hur sjutton ska man veta hur mycket varje människa dricker??? och hur sjutton ska vi kunna köpa in all denna mängd alkohol?

    Någon som kan det här med maxlast? om en person har lastbilskort får den då köra en bil som är mer lastat eller är maxlasten det som bilen får lasts med helt enkelt? vill undvika släp då det är dyrare att ta med sig...

  • Juni 2012
    MochR skrev 2012-03-03 00:02:42 följande:
    Sitter och våndas över det här med inhandling av alkohol... hur sjutton ska man veta hur mycket varje människa dricker??? och hur sjutton ska vi kunna köpa in all denna mängd alkohol?

    Någon som kan det här med maxlast? om en person har lastbilskort får den då köra en bil som är mer lastat eller är maxlasten det som bilen får lasts med helt enkelt? vill undvika släp då det är dyrare att ta med sig...
    Beror på om personen har E-tillägg eller inte....
Svar på tråden västerås-brudar 2012??