• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Drömbröllop12
    Lipan skrev 2012-02-02 10:49:24 följande:
    Får inte upp någon klänning på länken tyvärr. Kan du inte lägga in en bild?

    Jag kommer inte att gifta mig i kyrkan, så jag behöver inte bekymra mig över sånt som tur är! Glad
    Lipan skrev 2012-02-02 10:49:24 följande:
    Får inte upp någon klänning på länken tyvärr. Kan du inte lägga in en bild?

    Jag kommer inte att gifta mig i kyrkan, så jag behöver inte bekymra mig över sånt som tur är! Glad

    Klart jag kan lägga upp en bild :)


  • Becca78

    Vilket pris!!! Lite väl dyrt:) Din nya klänning år också jättefin och du fick den till ett bra pris.


    Cattis77 skrev 2012-01-27 11:53:29 följande:
    Det är en Lilly klänning. Det blev inte den där till slut, utan en liknande för mer än halva priset, de har rea på Lillys hemsida, så beställde en klänning direkt från Danmark själv istället. Den på bilder kostade 10.000, den jag köpte var på rea och kostade 3900. :) Den ser ut så här:


  • Lipan
    Drömbröllop12 skrev 2012-02-05 09:15:33 följande:
    Lipan skrev 2012-02-02 10:49:24 följande:
    Får inte upp någon klänning på länken tyvärr. Kan du inte lägga in en bild?

    Jag kommer inte att gifta mig i kyrkan, så jag behöver inte bekymra mig över sånt som tur är! Glad

    Klart jag kan lägga upp en bild :)


     



     


    Den såg jättefin ut! Glad
  • finallyithpn

    Denna underbara klänning bar jag på vårt bröllop i september 2011,. Det är en La Sposa, modell Fez, inköpt i butik i Gbg.



  • MySweetShadow

    Den här klänningen ska jag ha när vi gifter oss 14 juli Glad
    Lite dålig bild, de är lite broderier på den oxå i ivory, men dom syns inte på bilden...


  • mariakarolina

    Denna har jag köpt av "talent" på tradera.. Ville ha knytning istället för knappar där bak.. Jag hoppas verkligen att den passar..!! får väl se om sisådär 1-2 månad. Vi gifter oss 25/8 2012 :) Någon som har handlat av Talent?



     
  • Pyttsan

    Den har snörning i ryggen och sitter som en smäck! Köpte begagnad och oprovad, men är supernöjd! 


  • Imke1977
    finallyithpn skrev 2012-02-06 12:52:49 följande:

    Denna underbara klänning bar jag på vårt bröllop i september 2011,. Det är en La Sposa, modell Fez, inköpt i butik i Gbg.



    Den där klänningen är verkligen en av dom vackraste som finns anser jag. Lite dyr bara tyvärr.... :-/
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar