• dr cosmos

    Jag söker nya vänner i Gbg!

    Hej allesammans!


    Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 


    Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 


    Lite om mig:


    Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 


    Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 


    Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 


     (Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )


    Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?


    MVH


    "dr cosmos"

  • Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • Runi

    Skit! Min blivande man påminde mig precis om att vi ska åka till hans föräldrar efter praktiken på tisdagen.. 
    Så jag kan tyvärr inte vara med på fikat :/ 

  • Runi

    Då kan jag efter 15.30. Den här veckan är nog i allmänhet lite körigt. Har många kvällar på praktiken :/
    Nästa vecka lugnar det ner sig igen dock :) 

  • operfekt

    Jag kan vara inne i stan 17.35 på onsdag.. Nästa vecka har jag mkt ledig tid annars, är ledig måndag tisdag och torsdag :)

  • wiii

    dags att bestämma då, onsdag eller skjuta på det en vecka?
    Jag har ungefär samma arbetstider båda veckorna så för mig blir det ingen skillnad :) 

  • Runi

    Jag tar nog gärna nästa vecka då annars får jag vänta inne i gbg en timme på onsdagen :/
    Nästa vecka verkar det som om jag kan alla dagar utom onsdagen.  

  • wiii

    Då säger vi nästa vecka!
    Då kan jag
    mån efter kl 17
    tis efter kl 15.30
    fre efter 15.30 

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!