• dr cosmos

    Jag söker nya vänner i Gbg!

    Hej allesammans!


    Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 


    Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 


    Lite om mig:


    Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 


    Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 


    Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 


     (Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )


    Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?


    MVH


    "dr cosmos"

  • Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • planeringsdax

    här är allt bara lungt skall sätta mig och pysla ihop inbjudningskorten snart hade jag tänkt..... när skall man senast skicka ut dom???

  • Therese142

    Hej allesammans.. hoppas att jag får hoppa in i denna tråd.. är lite i samma situation som TS.. fast flyttat runt i sverige och tyvärr tappat många goa vänner längs vägen.. är mitt i planeringen då bröllop sker 27/8.. så mycket men ack så roligt att planera.. :)

  • planeringsdax

    välkommen Therese

    Klart att du får vara med här bara rolit med lite mer folk i tråden...
    själv skall vi gifta oss den 24/9 men allt börjar bli klart i planeringsväg

  • wiii

    Säger det samma therese, välkommen :)

    Någon som har  lust att ta den där fikan snart? 

  • planeringsdax

    Jaaaa fika det behövde du inte fråga 2 ggr hoppas att de flesta kan denna gången

  • operfekt

    Hej alla =) (och välkommen Therese!)
    Resan var myysig, var väl mellan 16-22 grader, ganska lagom om man vill hinna se massor,
    men bada & sola blev det ju inte direkt =)
    Sambon föreslog att vi skulle åka till hawaii & gifta oss nästa årsdag, får se hur det blir med det,
    men vi är fortf inte förlovade, haha..

    Jag är alltid öppen för en fika =)

  • wiii

    Åh, vad skönt med 16-22 plusgrader, längtar verkligen efter lite plusgrader nu..

    Hm, datum.. Tror att jag kan imorgon efter kl 15, och sen nästa vecka onsdag och fredag efter kl15,  ska kolla mitt schema lite mer noggrant :) 

  • Runi

    Hej, nu är jag tillbaka efter en lång och jobbig kurs i skolan :)
    Välkommen Therese :)
    Jag kan nog i stort sett när som helst efter onsdagen. Kan iof troligen onsdagen också.  
    Hawaii hade ju inte varit helt fel! Känns faktiskt väldigt skönt att vi ska åka iväg och gifta oss nu :) Kommer ha några gäster men det känns inte alls lika stressigt som det skulle ha varit med en riktig fest m.m. bara någon vecka efter jag är klar med studierna. 

  • operfekt

    Jag är ledig fram tills torsdag, så då kan jag närsom,
    torsdag kan jag efter 18 (tror jag, har personalmöte 15) =)

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!