• dr cosmos

    Jag söker nya vänner i Gbg!

    Hej allesammans!


    Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 


    Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 


    Lite om mig:


    Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 


    Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 


    Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 


     (Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )


    Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?


    MVH


    "dr cosmos"

  • Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • wiii

    kanske många som har mycket annat för sig för tillfället, får vl hoppas att några till kommer tillbaka iaf :)

  • Runi

    Sorry jag är kvar men har knappt hunnit vara inloggad :S Jobbar varje dag nu och läser medicinsk grundkurs samtidigt som det är så mycket planerande nu med Island. Borde lugna ner sig så fort vi har fått klart inbjudan dock.

  • operfekt

    runi: bra att du inte är helt borta iaf ;D (haha, menar från tråden naturligtvis)
    Men förstår att du har mkt att göra!

    Jag åker ju till egypten 8-15/2, innan dess skulle jag kunna måndag 31/1 efter 16, onsdag 2/2 efter 17,30 & måndag 7/2 hela dagen (som det ser ut nu iaf)
    Får se om det hinns med fika innan =) 

  • wiii

    2/2 eller 7/2 passar mig bäst :)

    Tur att jag inte känner mig så avundsjuk på din resa Operfekt ;) 

  • operfekt

    wii: Äsch, nu är det ju upplopp där & grejer, så vem vet, vi kanske inte kommer iväg! :O
    Men ska inte vara ngn fara i sharm el sheik, men vår resa till kairo & pyramiderna ligger väl lite pyrt till =/

    Men jaaa, jag lääängtar, vääärme ;D

  • planeringsdax

    Hej hej jag har inte förvunnit har bara haft sjukt mycket att göra nu... allt som skall fixas innan flytten med nytt dagis/skola mm mm mm har tagit kol på mig så en fika snart hade inte varit fel alls

    Hoppas att ni andra har det toppen i kylan men snart vill jag allt ha lite värme men framför allt MERA sol

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!