• passionsblomman

    I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

    Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

    Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

    Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

    Ros

    "Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

    Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

    Hej Fru E. Äntligen! Trevligt att "se" dig lite. Börjar ni få ordning i huset? Hur är det annars?

    Nej har ingen granne jag kan anlita vad gäller promenad, men däremot en promenadsugen hund så jag har varit ute och gått själv. Tack och lov somnade E och har sovit i ca 2h nu. Så skönt!
    Hon är vanligt vis glad o jättego när hon är vaken, men igår var det gnälligt, inatt sov hon dåligt och idag var det också gnälligt. Behöver jag säga hur skönt det är att hon sover lite??


    Fru E skrev 2010-08-19 10:41:21 följande:
    Tar mig i kragen och tittar in Blir lite hektiskt att få ihop allt och vi har inte internet hemma än heller, grrrrr Ninnis-välkommen hem! Lanovia-du kan inte låna ut lilla E till en promenadsugen granne eller liknande  

     

  • lanovia 08

    Sonja skickar styrkekramar och hoppas att ni får ordning på allt SNART!

  • lanovia 08

    *vinkar till Ankan* Trevligt att du tittar in, hoppas du får mer tid när du börjar jobba. När skall du börja?
    Oj din lille knatte är större än E.

  • lanovia 08

    Söt vovve Blommis.
    Bichon Frisé, hur ser en sådan ut? Måste nog googla lite

  • lanovia 08

    Ja Hvidis hur ser 1-åringen ut? en liten bild kan man väl få se.

  • Villemoa

    Idag har jag ONT!! Det strålar ända ut i benen min lilla sötis säger i bilen hem från affären : "du kan ligga i foffan å vila sen när vi kommer hem mamma. Så får du Moas gosedjur åsså."

  • Heloise
    Villemoa skrev 2010-08-19 16:41:03 följande:
    Idag har jag ONT!! Det strålar ända ut i benen min lilla sötis säger i bilen hem från affären : "du kan ligga i foffan å vila sen när vi kommer hem mamma. Så får du Moas gosedjur åsså."
    Gulliga Moa <3

    Jag har oxå ooont idag, mest i mufflan eller blygdbenet, känns som om allt ska trilla ut, väldigt smärtsamt, antar att det är foglossningen som dragit igång igen

  • Villemoa

    Vi kan ta varann i hand du och jag, kom foglossning så går vi...


    Heloise skrev 2010-08-19 16:59:24 följande:
    Gulliga Moa <3 Jag har oxå ooont idag, mest i mufflan eller blygdbenet, känns som om allt ska trilla ut, väldigt smärtsamt, antar att det är foglossningen som dragit igång igen
  • Fru sy

    Grattis på födelsedagen E!! Hoppas hon får en härlig dag med massa presenter

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans