• sockersmulan

    bjud in till din blogg! forts :)

    Här fortsätter vi att bjuda in till våra bloggar! Hoppas nya som gamla bloggare hittar hit!


    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-06 09:06
    Hej igen!

    Jag har nu bytt bloggportal och kommer i fortsättningen att blogga på följande adress: dagnysdelights.blogg.se
  • Svar på tråden bjud in till din blogg! forts :)
  • ClaraH
    fasit skrev 2011-07-03 08:54:05 följande:
    Jag funderar på att börja blogga...vad finns för för- och nackedelar? Hur gör man sedan när man vill avsluta bloggen?kan man ändå spara det man skrivit? Tack för hjälpen!
    Fördelar - det blir som en dagbok för dig själv och andra. Du kan välja att publicera den med eller utan lösenord.

    nackdelar - det enda jag kan komma på är om du har din blogg offentlig och publicerar saker som du sedan ångrar. Man måste vara medveten om att den är offentlig.

    Du kan radera en blogg. men då försvinner ju innehållet, eller också har du den kvar och sätter ett lösenord på den så kan inte andra än du komma åt innehållet.
  • fasit
    fasit skrev 2011-07-07 13:01:04 följande:
    Alldeles färsk..finns lite att jobba på men ta en titt för alldel:)
    tankarombrollop.blogspot.com/
    Kommentera gärna:) Jag är öppen för råd och förslag!tack på förhand
  • tout lamour lamour

    Nu är det ganska precis ett år till vårat bröllop och jag har startat en blogg för att få lite ordning på alla tankar och planer och bilder som hopar sig på datorn och i huvudet. :)
    Vi ska ha ett ganska enkelt bröllop med en budget på ca 50.000 kronor, vi ska laga all mat själva (vegetariskt), göra egna trycksaker och mycket av dekorationerna. Jag ser det lite som en utmaning att hitta egna, billiga och lite kluriga alternativ. Vi ska ha borgelig vigsel utomhus och festen i någon lokal i närheten.
    Vore roligt att hitta andra som planerar bröllop till ungefär samma tid, så kanske man kan följas åt lite...

    Min blogg finns på:
    thefirsttimeitouchedyourarm.blogspot.com/

Svar på tråden bjud in till din blogg! forts :)