• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • passionsblomman

    Åh där är du EA! Jag undrade just hur det är med dig! HOPPAS ni får höjning på buden!
    Och ffa att du börjar repa dig från bakslaget.

    De där poängen du nämnde, som bara var två kvar nu, vad är det för något? Svagt minne av att du kanske sagt det förut, men jag minns inte?

  • Sonja68

    Snart ska jag iväg på Astrid Lindgren-föreställning på dagis. När vi kom i morse stod det en liten shetlandsponny på dagisgården och käkade gräs. Kan bli riktigt spännande det här K ska vara Annika i Pippi.

  • Ninnnis

     


    Fru E skrev 2010-06-03 08:52:54 följande:
    Ninnis-om du har Ben&Jerrys glasspinne framme så kommer jag ut ur min gömma 

    *springer omedelbart och köper en*

  • Ninnnis

     


    Sonja68 skrev 2010-06-03 09:00:07 följande:
    Snart ska jag iväg på Astrid Lindgren-föreställning på dagis. När vi kom i morse stod det en liten shetlandsponny på dagisgården och käkade gräs. Kan bli riktigt spännande det här K ska vara Annika i Pippi.



    Kul!

  • Fru Bygg

    Ja, Ninnnis, BT-träff i Helsingborg! När kan Lanovia titta ner? Vi måste ju få till en träff innan semestern.

  • Ninnnis

    Blommis, i Skånes landsting har man tagit bort det tidigare systemet med tre IVF-försök och ersatt det med ett poängsystem. Man får 6 poäng gratis, ett "helt" IVF är 2 poäng och FET är 1 poäng. Så har man gjort 2 IVF:er så har man förbrukat 4 poäng.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...