• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Fru Bygg

    Jag tar gärna så mycket glass som man får! ÄLSKAR glass! Tack blommis, nu känns det lite bättre.

  • Ninnnis

    Fru Bygg, just det, det sa du ju när vi träffades. Skönt att du har sommaren hemma

    Usch och fy för inskränkta, fördomsfulla gubbar! Jag förstår att du blir ledsen. Men du är ju ett levande bevis på att kvinnor visst hör hemma på arbetsplatsen, eller hur? Hoppas maken kom hem så du kunde krypa upp i famnen.

  • Ninnnis

    God morgon, förresten!

    Även idag har vi härligt sommarväder här. Jag hinner tyvärr inte njuta så mycket av solen idag eftersom jag ska på spa med chefen i eftermiddag. Men jag ska inte klaga

  • passionsblomman

    Hvidis, kan du inte starta ett SPA by the way? Jo, så du får göra lite annat än bara tum-krävande grejor. Typ rycka håret av folks ben och så....
    Och så kan du ha dans-terapi med Pata-pata och beis-dans och allt möjligt och ha sopp-lucher med mammorna och berätta om fantastiska priodukter som du också säljer...Hjälp, vad kom alla de HÄR idéerna ifrån nu då!  Som en blixt! Kanske ett message from above till dig via mig?

    Iallafall, då kan du anställa folk och inte jobba alla kvällarna och helgerna själv utan chefa! *inbillar mig envist att man mest måste chefa på barnvänliga tider*

  • Ninnnis

    Det är faktiskt ett av hotellen som vi använder som har nyinvigning på sitt spa, med snittar, champagne och hela kittet. Chefen fick en inbjudan och frågade om jag ville följa med

    Oh, glass! Jag har inte ätit någon glass än i år (förutom Ben&Jerrys hemma i soffan), så jag mjukstartar nog med en sandwich. Tack!

  • Sonja68

    Fru Bygg! Förstår din frustration   Men håller med Ninnis där, du är beviset på att kvinnor visst hör hemma där, särskilt DÄR, på den inskränkta gubbväldesarbetsplatsen. Sträck på dig och ge dem ett banansmajl nästa gång de sätter igång.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...