• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Fru sy

     


    Fru E skrev 2010-05-31 12:59:25 följande:
    Ninnis-indianerna kom i lördags, hoppet dog i torsdags kväll så vi har hunnit vänja oss vid tanken. Nu är det uppehåll över sommaren och sedan får vi se..... Finns i bakgrunden hos er men smygläser lite lite till

    Trist med indianerna Fru E. Ni får ta det lugnt över sommaren så blir det tumhållning till hösten igen!!

  • Ninnnis

    Maken skulle ha gått på konsert med sin pappa ikväll. Han har tyvärr blivit sjuk, så jag får se Eric Clapton istället för att rida. Det var iofs jag som köpte biljetterna i present till maken, så det är väl egentligen inte mer än rätt att jag får gå   

  • lanovia 08

    Fru E, SKIT också!!! Var ju verkligen inte så här det skulle gå denna gång om jag hade fått bestämma det minsta lilla. *kramar läääänge*

  • lanovia 08

    Ninnis inte fel med konsert. Helt rätt att du skall gå när du har betalt biljetterna.

    Hur går det med pendlingen. Är det definitvt ännu att det bara är en gång till???

  • lanovia 08

     


    Daa skrev 2010-05-31 11:38:42 följande:
    Låter finfint, Ninnis. Vi har haft det ganska så fint i helgen. En annan var ju inte så social som man skulle velat vara i Storstan, men det är som det är. Och det gillar vi ju, så då är det lugnt. Kom till kursgården torsdag kväll, där en leverantör skulle bjuda på en "bit mat". Tjena. Fyra rätter senare var vi ganska så mätta & belåtna.

    Man kan ta att inte riktigt vara sig själv och må som vanligt när det finns en bra orsak till det.

  • Hvidbrud

    har idag mottagit en JÄTTFIN kläning med posten! Åh, min lilla flicka!

    Hur har det gått idag fru sy?

    Oj, nu klätrar liten på något, shiiit! Hinner nog innan hon ramlar {#lang_emotions_kiss}

  • Daa

    Det var inte så det skulle bli ju.


    Fru E skrev 2010-05-31 12:59:25 följande:
    Ninnis-indianerna kom i lördags, hoppet dog i torsdags kväll så vi har hunnit vänja oss vid tanken. Nu är det uppehåll över sommaren och sedan får vi se..... Finns i bakgrunden hos er men smygläser lite lite till

    *kramar om Fru E hårt*

  • Daa

    *fnissar så det blir helt omöjligt att säga något alls på inandning*

    Det blev så att vi såg melodifestivalen på hotellrummet, jag halvsovande, maken läsande en tidning. Wild and crazy in da city 
    Fast kvällen innan var det cruising med många häftiga bilar och så fick maken ta sig en öl på Pub Anchor, så han var nöjd.


    Ninnnis skrev 2010-05-31 13:20:14 följande:
      Du menar att ni är sånadäringa typiska norrlänningar som helst sitter tysta för er själva och på sin höjd muttrar "jo" med jämna mellanrum?*helt fördomsfri*
  • Fru sy

     


    Daa skrev 2010-05-31 18:42:23 följande:
    *fnissar så det blir helt omöjligt att säga något alls på inandning*Det blev så att vi såg melodifestivalen på hotellrummet, jag halvsovande, maken läsande en tidning. Wild and crazy in da city  Fast kvällen innan var det cruising med många häftiga bilar och så fick maken ta sig en öl på Pub Anchor, så han var nöjd.

    Det låter som en härlig helg tycker jag Daa!! Kan vara så mysigt att bara vara tillsammans med mannen och ta det lugnt!

  • Fru sy

     


    Hvidbrud skrev 2010-05-31 14:51:37 följande:
    har idag mottagit en JÄTTFIN kläning med posten! Åh, min lilla flicka! Hur har det gått idag fru sy?Oj, nu klätrar liten på något, shiiit! Hinner nog innan hon ramlar

    Vad bra att du tycker den är fin. Vill såklart gärna se en bild på henne i den, mejla mig gärna

    Jag skickar nog iväg ett mejl till dig och frågar lite saker...

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...