• Dolly84

    Vi som går powerwalks!

    Finns det några fler där ute som har som mål att gå powerwalks varje dag?
    Kan vi inte peppa varandra!? Jag försöker gå varje dag och har varit duktig nu i flera veckor, men vissa dagar saknar jag helt motivationen. Vi kanske kan skapa den tillsammans?

  • Svar på tråden Vi som går powerwalks!
  • TalisQualis

    Jag tillhör gänget som har hundar, men det brukar oftas vara sambon som går det där riktigt långa promenaderna. Ena hunden är enormt dragig i kopplet tyvärr så jag orkar inte hålla henne längre stunder då jag är så klen. Men den andra tar jag gärna med mig!
    Men jag önskar att jag gick mer än vad jag gjorde. Vore nog skönt för sambon också att få slippa ibland.
    Nu jäklar skall jag komma igång!

  • Dolly84

    Nu ska jag köra power walk nummer två idag! Är peppad som bara den just nu och tänker gå ut innan regnet sätter igång. Ser ut att vara på väg....

  • Maxiander
    Dolly84 skrev 2010-05-12 16:49:58 följande:
    Nu ska jag köra power walk nummer två idag! Är peppad som bara den just nu och tänker gå ut innan regnet sätter igång. Ser ut att vara på väg....
    två på en dag!!! imponerande! Jag är glad att  vi kommit ut tre dagar i rad i alal fall :)
  • TalisQualis

    Va ute på en 2,5 timmars power idag, i regnet! Jag är stolt över mig själv!

  • TheSecret

    Här är det powerwalk som gäller, 30 min på vardagsmorgnar och 50 min på helgerna. Om jag inte tar min promenad får jag ångest. Går även på gym två dar i veckan o det är likaså där, missar jag en dag = ångest.

    Det är så fantastiskt skönt o härligt att få den här stunden själv på morronen, inga barn som tjattrar i örenen på en, hjärnan kan löpa amok fullständigt :D Det planeras mkt i skallen under dessa promenader :D

  • Sanna2010

     


    TalisQualis skrev 2010-05-12 13:28:57 följande:
    Jag tillhör gänget som har hundar, men det brukar oftas vara sambon som går det där riktigt långa promenaderna. Ena hunden är enormt dragig i kopplet tyvärr så jag orkar inte hålla henne längre stunder då jag är så klen. Men den andra tar jag gärna med mig! Men jag önskar att jag gick mer än vad jag gjorde. Vore nog skönt för sambon också att få slippa ibland.Nu jäklar skall jag komma igång!

    Då får du träna lite lydnad först så hon slutar dra Sen e de bara att börja gå

  • Sanna2010

    Förresten.... Några powerwalkare som brukar gå i Hagaparken i Stockholm?!?!

  • Dolly84

    Jag har inte gått powerwalk vare sig i igår eller idag, har jobbat, men hade haft tid att klämma in en idag! Lite sur på mig själv för det, nu när jag har varit så duktig innan. Men imorgon kör jag igen, oavsett om det så är snöstorm ;)

  • TalisQualis
    Sanna2010 skrev 2010-05-14 20:22:03 följande:
      Då får du träna lite lydnad först så hon slutar dra Sen e de bara att börja gå
    Du har så rätt!
  • Maxiander

    jag och kärleken har gått varje dag hela långhelgen :) Har varit underbart härligt och mysigt. Vi har dock fuskat och satt oss och bara myst och tittat på havet eller liknande vid nått tillfälle. Vädret har varit så omväxlande att det verkligen har känts olika från dag till dag att vara ute och gå. Mysigt att gå tillsammans tycker vi :)


Svar på tråden Vi som går powerwalks!