• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru Bygg

    Hej alla!
    Jag har haft fullt upp med resor och nu är maken sjuk och hemma från jobbet. Helt plötsligt har man två "barn" att ta hand om!

    Ankan & Leksi; nu är det snart dags. Skönt att ni mår förhållandevis bra och passa på att sov nu (även om det inte är så lätt).

    Sonja; duktig du är med träning på lunchen!

    Villemoa; Hur mår du? Märker du av graviditeten något ännu?

    Fru E; Håller fortfarande tummarna så att de är blå! Skönt att höra att du tar det lugnt! När får ni besked om allt gått vägen?

    Ninnis; Vad tråkigt med flytt av datum. Du får gärna inboxa om du vill... Skickar en stor omgång med kramar iallafall!

    Fru Sy; Tradigt med jobbet. Hoppas det löser sig och att du blir frisk snart!

    Blommis; Spännande spännande! Håller alla tummar jag kan för dig också!

    Skickar kramar till Ingis, Bellabus, Hvidis, lilla E, Lanovia och Ellen!
    Jag har säkert glömt någon, men jag tänker på er alla!

    Många kramar till er alla!

  • passionsblomman

    Hallååååååååååå!!!

    -På måndag klockan 10.00 ska vi plocka ägg!!!

    Jag ska bara ta Puregon idag (om en halvtimme) och imorgon. Sedan är det Ovitrelle och sedan INGET utan bilfärd på söndag upp till gamla hemtrakterna och sonens bästis som väntar otåligt.

    Det räknades till 9 folliklar idag och "de ser jättefina ut! Jämnstora och väldigt bra!"

    Så nu har jag hämtat ut kassen med alla grejor på apoteket och slagit till på lite fika från konditoriet mittemot, för man måste väl ändå fira 9 fina folliklar va?

  • Hvidbrud

    Iiiiiiihhh!!! Iiiiiiiihhh!!! Iiiiiiihhhh! Vad späääääännande! Jag tror jag smäller av!! Iiiiihhh! Nio fina foliklar ska firas! Häller upp kaffe i finkopparna!

  • Fjällbruttan

    WOW Blomman!! Så spännande!! Många ägg i korgen måste det ju bli
    Så glad för er skull!

    Slår upp champagne (alkoholfri för de som behöver) och tar med mig tårta till Hvidis kaffe

    Ninnis... faaaaaaa------n, men 11 maj är ett superdatum from NU!! Kramar lite extra!

    Hrm.. gravid gipsad flodhäst i ett kassaskåp.. så känner jag mig!
    Tack och lov har vi en järnsäng så jag kan ta tag i stolparna när jag ska vräka mig runt på natten Kissar gör jag OFTA och gnäller gör jag hela tiden!
    Idag har jag bar gråtit lite, två ggr.. men nu har vi köttbullar, köttgryta och köttfärsbiffar klart och ska stoppas i frysen, skönt inför grodans ankomst!

    Förvärkarna kan jag dock lämna över till nån annan, nån som vill ha??

    Nu ska duscha med lilla vild och sen bara ligga på soffan!

    Kram till er alla!!

  • passionsblomman

    Bruttan du låter i betydligt bättre form idag iallafall.
    Mat i frysen - guld guld guld värt!

    Leksi och Ankan, har ni folk i tråden ni jkan rapportera till när saker och ting drar igång? För ni fattar ju att vi inte kan vänta till efter ni kommer hem från BB va?

  • Ninnnis

    Tack för alla kramar och förlåt att jag inte har kommenterat mer.

    Nu känns det bättre. Killarna kommer hem strax och vi är lediga imorgon. Jag sitter i soffan och smuttar på ett glas rött och knaprar nötter. När killarna kommer hem ska vi äta ryggbiff, rösti och whiskysås, sen ska jag krypa upp i makens famn tillsammans med lillvovven och bara vara ♥

    Kram på er alla och extra kram till Blommis & Daa

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan