• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

    Mysigt!

    lanovia 08 skrev 2010-03-16 10:10:25 följande:


    Min har förörvigt tagis semester veckan efter påsk så då får vi drygt en vecka att bara vara tillsammans hela familjen. *längtar*
  • Daa

    Ninnis och lanovia: Jag känner mig som vid en alldeles vanlig månad i väntan på indianerna. Alltså väntar jag besök någon gång mellan onsdag och måndag (cykeln var ju några dagar kortare än sist och jag vet inte om det var en tillfällighet eller något som kommer att bli en vana).

  • Daa

    *vinkar till alla och kramar dem som behöver*

    *förresten: kramar allihop*

    Hoppas ni får en fin eftermiddag.

  • passionsblomman

    Jag sitter på balkongen i min flanellpyjamas och dricker kaffe!



    Det är förvisso svinkalla nätter, men solen VÄÄÄÄÄRMER!

    Inatt drömde jag att jag hamnat i ett koncentrationsläger och måste överleva, så jag tänker gå tillbaka till balkongen och andas lugnt och ta in det befriande faktumet att jag INTE sitter i fångläger.

  • Hvidbrud

    Jag var också på nått otäckt läget. Kallt och mörkt och vad det blåste i den förbannade ladan vi var buntade ihop i!
    Underbart att vakna till solsken och leende bebis och lätt snarkabd man brevid mig!

    Nu ska vi ut och promenera medan maken hänger tvätt..!

  • Sonja68
    Hvidbrud skrev 2010-03-16 16:08:17 följande:
    Krokusar!
    *lalalalalalala...håller för öron och ögon, vill inte höra, vill inte se...trallalalalalalala*
  • Sonja68
    Sonja68 skrev 2010-03-16 16:13:12 följande:
    *lalalalalalala...håller för öron och ögon, vill inte höra, vill inte se...trallalalalalalala*
    Men jag är förstås glad för er skull
  • Fjällbruttan

    Tack för gapskrattet
    Vattenpumpen Gerd, herregud!!



    !!

    En av mina grannar, i alla fall sommartid
    Finns tom. en backe här i Kittelfjäll döpt efter honom

    Och Laviner har det gått, och maken har schaktat bort snö ur backarna och ingen turist har varit det minsta i fara, det är bara tidningsankor... däremot utlöstes en lavin av tre klättrande galningar som gav sig iväg ut ur pistområdet och kom på iden att klättra på en brant sluttning, dårfinkar!

  • Fjällbruttan

    För övrigt har jag läst ikapp, håller tummar och tår för alla som behöver och har en ledsen dag själv, maken är till salu! Hormonstinn är jag inte....nääädååå! 

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan