• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68

    Kram alla goa!
    Blomman,du är fantastiskt. Visst är det så att det är bättre att ha sällskap i eländet. Du har fattat grejen, tänk om fler kunde göra det.

    MIgrän... inge kul. Har haft det sen jag var elva. Ett arv från min kära mor. "Mamma e lik sin mamma..."

    Igår var här -32 idag -29. Nu börjar jag bli less. Framför allt eftersom min bil vägrar starta när det är kallare än -20 och här på jobbet har de bara igån motorvärmarna två timmar innan vi slutar När det är -30 måste de ju gå mycket längre än så!!

  • lanovia 08

    Napp är det bästa som finns! Mitt dåliga samvete är som bortblåst nu. Lillan vaknade precis när jag började fixa frukost (och det är oftast en bra idé för alla inblandade att jag äter när jag är hungrig). Jag hämtar henne sätter henne i babysittern napp i munnen och vad händer jo hon somnar! Utan napp hade jag kunnat glömma frukost och fått amma istället.

    Men tror ni att jag är nöjd? Nä för måste hon sova nu? Skall ut med hunden och maken hade minnet i lilltån i morse så jag måste gå med leverans till honom vilket blir långpromenad. För att hinna innan jag behöver lunch borde jag gå nu. Så nu funderar jag på om jag skall väcka och mata eller om jag bara skall lägga henne i vagnen och gå. Det sista är nog bäst men då måste jag mata på makens jobb.

  • lanovia 08

    Ja Bruttan hur mår du? VAd blev resultatet när du var inne för prover? Jag har ju förstått att du fick komma hem igen...
    Förmodligen har du redan skrivit detta i någon av alla de sidor jag inte hunnit läsa ikapp.

  • lanovia 08

    Blommis, jag blir rörd när jag läser ditt inlägg. Tänk att det finns sådana underbara människor som du på denna jord.

  • lanovia 08

    Jenny skönt att operationen gick bra. Nu håller jag alla tummar och tår för söta lilla hunden. Tycker vi ställer oss ännu tätare i vår kramring och sjunger ännu högre för Jennys hund.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan