• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru Bygg

    Det är som en blogg, fast på datorn. Mailar lite delar till mina föräldrar som bor i Karlskrona lite då och då så att de får se Ellas framsteg!


    Daa skrev 2010-02-22 13:07:22 följande:
    Åh, vad roligt! Det tror jag absolut att hon kommer att uppskatta. Och kul för föräldrarna också. Vad är det för en sida?Fru Bygg skrev 2010-02-22 12:58:32 följande:
  • Ninnnis

    Men att ställa upp på att bli vald var väl lite demonaktikt för dig?

    Tack, förresten


    Daa skrev 2010-02-22 13:16:20 följande:
    Grattis Ninnis! Wo-ho! (provade utbrista i ett wo-ho IRL, men göra sånt får jag nog vänta med några dagar )Det där med att bli vald var väl inte demonen. Den kaxade jag mig mot när jag sa ja.
  • Ninnnis

    Daa, jag tycker det är en bra indikator på om du kan jobba eller inte. Inget awwwIIIIIIIIIIIIaiawimawemawe, inget jobb

  • ingenjörsbruden

    awwmmawe awemmawe...ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiioooioioiooooooooooooooooooooooooooo!

  • Daa

    Javisst. Den där gamla otrevliga "du duger väl inte till det där, det blir ju alltid fel när du försöker"-demonen.


    Ninnnis skrev 2010-02-22 13:24:51 följande:
    Men att ställa upp på att bli vald var väl lite demonaktikt för dig? Tack, förresten
  • Daa
    Ninnnis skrev 2010-02-22 13:27:22 följande:
    Daa, jag tycker det är en bra indikator på om du kan jobba eller inte. Inget awwwIIIIIIIIIIIIaiawimawemawe, inget jobb
  • ingenjörsbruden

    Daa: Ja varför är det så svårt att stänga av hjärnan....kanske funkar om man medvetet räknar fel?! bara en ljusblå ide jag fick......men upp i sadeln tycker jag låter bra...hehehehehe....sicket litet pervo jag är...hahahahah!

    Ja just det...GRattis till styrelseuppdraget! Hoppas det blir kul.....jag ser bara en massa "zzzzzzzzzzz" när jag tänker på styrelsemöte....men jag har nog lite koncentrationssvårigheter misstänker jag....kallar det för amningshjärna fortfarande....undrars tro vad jag skylde på innan jag blev gravid....

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan