• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

    Daa, med tanke på hur många korvar jag åt så var MINST en för dig Ja just det, det var nog därför jag åt så många när jag tänker efter...

    Risken med att vänta KAN ju vara att rädslan och tankarna växer sig ännu större (som jag skrev angående Anjas fall), men å andra sidan kanske du inte är redo än. Det är det nog bara du och maken som kan avgöra. Kram igen!

  • Daa

    Hej igen, Fru Bygg. Jag har sovit en stund (har fortfarande kuddavtryck i ansiktet )
    Vad gör du själv?

  • Fru Bygg

    Jag sitter och skriver lite dagbok på internet om Ella. Ska försöka dokumentera lite om dagarna om hennes utveckling. Kan vara roligt att ha när hon blir äldre, nästan som en blogg.

  • Fru Bygg

    Hur mår du idag?


    Daa skrev 2010-02-22 12:53:49 följande:
    Hej igen, Fru Bygg. Jag har sovit en stund (har fortfarande kuddavtryck i ansiktet )Vad gör du själv?
  • Daa

    Jag visste att jag kunde lita på dig! Självklart var det därför du åt så många korvar...


    Ninnnis skrev 2010-02-22 10:58:26 följande:
    Daa, med tanke på hur många korvar jag åt så var MINST en för dig Ja just det, det var nog därför jag åt så många när jag tänker efter...Risken med att vänta KAN ju vara att rädslan och tankarna växer sig ännu större (som jag skrev angående Anjas fall), men å andra sidan kanske du inte är redo än. Det är det nog bara du och maken som kan avgöra. Kram igen!
    Kram.
  • Daa

    Åh, vad roligt! Det tror jag absolut att hon kommer att uppskatta. Och kul för föräldrarna också.
    Vad är det för en sida?

    Fru Bygg skrev 2010-02-22 12:58:32 följande:


    Jag sitter och skriver lite dagbok på internet om Ella. Ska försöka dokumentera lite om dagarna om hennes utveckling. Kan vara roligt att ha när hon blir äldre, nästan som en blogg.
  • Ninnnis

    Grattis till styrelseuppdraget, Daa! En demon mindre? One down, one to go

    Jag fick precis veta att jag blev vald till den post jag kandiderade till

    Spännande med jobbansökan, Blommis! Är den skickad nu?

  • Daa

    Tack, det är bra mycket bättre än i helgen. Så pass bra att det kommer att vara svårt att besluta om jag ska vara hemma från jobbet imorgon också.
    Men samtidigt låter min hosta ganska så illa och jag blir väl inte så poppis hos arbetskamraterna om jag inte kan klämma i med ett awwwIIIIIIIIIIIIaiawimawemawe...
    (Oj. Kunde inte låta bli. Egentligen tänkte jag skriva något om att komma dit och smitta dem )

    Fru Bygg skrev 2010-02-22 12:58:51 följande:


    Hur mår du idag?
  • Daa

    Grattis Ninnis! Wo-ho! (provade utbrista i ett wo-ho IRL, men göra sånt får jag nog vänta med några dagar )

    Det där med att bli vald var väl inte demonen. Den kaxade jag mig mot när jag sa ja.


    Ninnnis skrev 2010-02-22 13:10:48 följande:
    Grattis till styrelseuppdraget, Daa! En demon mindre? One down, one to go Jag fick precis veta att jag blev vald till den post jag kandiderade till Spännande med jobbansökan, Blommis! Är den skickad nu?
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan