• mojikanan

    Brudar sommaren 2011 !!

    Några fler brudar som skall gifta sig Sommaren 2011?? Någon som vill följas åt?! 


     

  • Svar på tråden Brudar sommaren 2011 !!
  • mojikanan
    las vegas bruden skrev 2010-01-26 09:08:35 följande:
    Jag kommer nog inte ha tid med att leta eller köpa klänning där.. Vi har bokat en mc-resa så vi kommer vara ca 25 hojar.. Jag tror vi kommer vara 2 dagar i Vegas, så vill ta vara på den lilla tiden vi är där..
    Ja det är klart!! Vilken häftig grej att göra tillsammans!! Ja o min sambo fundera på att åka på smekmånad te Vegas o göra en drive in :)
  • NiVi

    Min svägerska/tärna (hon och min bror är de enda som vet om bröllopet än så länge) var precis hit med en födelsedagspresent, ett tjockt härligt nummer av Bröllopsmagasinet Nu ska det frossas i klänningar och ringar!


    mojikanan skrev 2010-01-26 20:29:04 följande:
    Ja hänger på gällande viknedgången!! Slutade röka och det satte sina spår.. .   
    Grattis till att du slutat röka! Visst är det underbart Själv slutade jag när jag blev gravid men började igen när sonen var 4 månader men nu har jag inte rökt sen augusti och mår så bra!
  • Vixangirl

    Jag ska oxå gifta mig sommaren 2011 :D Det blev bestämt härom dagen, så jag är helt pirrig av bara tanken! :P

  • kapellösa
    mojikanan skrev 2010-01-26 20:29:04 följande:
    Ja hänger på gällande viknedgången!! Slutade röka och det satte sina spår.. .   
    Känner igen det där! Försöker sluta röka och gå ner i vikt nu (jag och alla andra som avgett nyårslöften), man blir så charmigt sur och grinig när man varken får röka eller glufsa i sig choklad :-P
  • SSegerberg

    Hej! Vi planerar också för bröllop på försommaren 2011. Jag har längtat efter detta länge men tyvär inser jag att det är länge kvar! Skönt att vi inte är ensamma om att vara ut i god tid!

  • NiVi

    Har ni bokat kyrka och festlokal än? Vi gifter oss ute på landet och jag trodde inte att det var så bråttom men så fick jag höra att det är hektiska tider i kyrkan även där! Kanske dags att boka redan alltså???

  • NiVi

    Vi har bytt datum oxå glömde jag säga! Det blir 11/6 istället! 1 månad mindre att längta

  • mojikanan
    NiVi skrev 2010-01-26 21:20:41 följande:
    Min svägerska/tärna (hon och min bror är de enda som vet om bröllopet än så länge) var precis hit med en födelsedagspresent, ett tjockt härligt nummer av Bröllopsmagasinet Nu ska det frossas i klänningar och ringar!Grattis till att du slutat röka! Visst är det underbart Själv slutade jag när jag blev gravid men började igen när sonen var 4 månader men nu har jag inte rökt sen augusti och mår så bra!
    ja.. om inte annat så känner man hur snuskigt det luktar av folk som rökt!! 

    ja undrar allt hur min sambo stod ut med mig!! 

  • mojikanan
    NiVi skrev 2010-01-27 22:29:49 följande:
    Har ni bokat kyrka och festlokal än? Vi gifter oss ute på landet och jag trodde inte att det var så bråttom men så fick jag höra att det är hektiska tider i kyrkan även där! Kanske dags att boka redan alltså???
    Om du bokar nu så är du säker på att du får den kyrka/plats som ni verkligen vill ha!! 

    Vi bokade våran plats redan förra året för att verkligen få det som vi önskade oss!!

Svar på tråden Brudar sommaren 2011 !!