• viktualia

Det blev visst en 15:e tråd också

.... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!

Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!

• Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också
  • Pela Pela

Mums chokladtårta, min favorit bland alla favoriter. Passar ypperligt till lite bubbel.

Hej förresten =0)

• anne på grönkulla

Japp, förra helgen bestod bara av mörk chokladmoussetårta och bubbel för min del! Så jag delar gärna med mig!

Här har jag denna veckans enda lediga dag och försöker göra så lite som mänskligt möjligt. Måste dock packa, för en liten resa (2 nätter).

• anne på grönkulla

*funderar på om jag ska packa med träningskläderna, hotellet har nog gym* idag blir det ingen välbehövlig träning, är fortfarande snorig med vaga feberkänningar i kroppen, men kanske på söndag?

• MuffinsTönt

Hello ladies!

Åh bubbel! *sträcker fram ett glas*

Gott gott! precis va jag behöver.

• MuffinsTönt

Själv försöker jag hitta på ngt vettigt idag. Vill göra ngt extra kul med tanke på ett ofrivilligt helgjobb.

• viktualia

ååå mer bubbel till mig!

jag skulle kunna tänka mig en bellini - visst heter skumadrinken med persika så?!? god är den i alla fall!

• anne på grönkulla

hmm, vet inte så mkt om drinkar på bubbel, men vi har sån körsbärstjosan man gör kir på?

Ni skulle sett mammas förråd av presentbubbel efter förra veckans födelsedagsfirande! Hon delade med sig också!

• viktualia

Jooo det var rätt www.cocktailguiden.com/drink/bellini

Vansinnigt god drink!!! Ska helst avnjutas i Skatteskrapans skybar.. men med nån annan som betalar.. ha ha ha!

Och bubbel är SÅÅÅÅ gott!!!

Och jag får ju dricka igen - lite i alla fall! Ska skicka maken till systemet idag! Äääääääntligen rött vin!

Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också