• viktualia

    Det blev visst en 15:e tråd också

    .... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!

    Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!

  • Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också
  • viktualia

    anne på grönkulla skrev 2010-03-02 16:12:25 följande:


    men jag kan ju duka fram lite chokladtårta o bubbel efter helgens alla partyn! Varsågoda, det finns massor!
    ååå jag vill ha! jag vill ha!! både tårta, bubbel och party!! *isolerad i hålan*
  • anne på grönkulla

    Vassego!

    Men jag är galet vardagschockad idag - ska det vara såhär? Men har kuttrat med grabbarna på jobbet å andra sodan, så det är väl inte farligt syn dom mig...

  • viktualia

    Just nu skulle jag vilja ha lite vardagschock.. fniss fniss... med ett Troll som sover någorlunda om nätterna och är lättskött om dagarna så är tempot lite väl lågt här...

    Oavsett vad som väntar framöver så kan jag väl få sukta efter lite vardagssnurr?!?!?

  • viktualia

    anne på grönkulla skrev 2010-03-02 17:25:01 följande:


    Absolut! Du kan ju dra igång en massa tokstora projekt?
    Frågan är bara VAD?!? läsa distanskurs kanske? näeee jag vet inte vad jag ska hitta på... så jag slösurfar som vanligt...
  • anne på grönkulla

    Gigantiska ambitiösa fotoalbum? Handarbeta alla trollets o dina kläder? Ro runt nån mer ideell verksamhet? Läsa de samlade ryska klassikerna? Skriva motsvarande mängd bok? Bosätta dig på hålans barnvagnskafe o dra igång föräldraktiviteter?

  • viktualia

    Fotoalbum och handarbete är tyvärr inte riktigt min bana på jorden...

    Nån ideell verksamhet - hm.. jag ska fundera på om det finns något smart att ta ansvar för i de världar jag rör mig i!!!

    Läsa böcker.. joo det borde jag jobba på!

    Skriva en bok - jaaaa! hm.. det kanske vore något.. ehum.. har ju flera utkast som jag grubblat åratal över.. hmmmm...

    Det sistnämnda är väl mest sannolikt.. ha ha ha... måste bara få hem barnvagnen först.. hihii!

  • MuffinsTönt

    Vink vink

    Haha, har Vickan blivit en rastlös Lattemamma?

Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också