• viktualia

    Det blev visst en 15:e tråd också

    .... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!

    Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!

  • Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också
  • viktualia

    mc2 - *skickar över några smulor*

    Näe vi har inte mycket kvar. Skötbordsplacering - fixat, spjälsängen är omonterad men fullt utrustad, en packe kläder finns och ska tvättas till helgen. BB-väskan tänkte jag helt enkelt packa i helgen så är det gjort. Babyskydd till bilen - kommer med posten om nån dag. Vagnen är beställd... Nåt mer livsavgörande?!?!

  • mc2

    Hihi, det är väl det som är viktigast.

    - Fylla frysen med mat (stekt köttfärs, skurna grönsaker, etc)
    - Köpa nappflaska och tillägg IFALL amningen skiter sig (ingen panik iofs). Ingen av våra barn har varit bra på att amma.
    - babybjörn/bärsele?

    Kommer inte heller på mer just nu i början...
    Kommer det folk på fika kanman "kräva" att de har med sig ätbart men det är lite kul att ha en batch med bullar i frysen.

    Tack för smaksmulorna!

  • viktualia

    mc2 - ladda matlådor - ingår i planeringen
    - nappflaska finns i ICA
    - bärsele - tänkte jag köpa om det visar sig att Trollet är av "kånka runt"-typen... det verkar vara så olika med olika ungar om man lyssnar med bekantskapskretsen... på BB har de några varianter som man kunde testa....

    besökare - vi har så långt till resp familj/vänner att "risken" för spontana besök är noll. Alltså får de få som kommer ta med sig eget/maken får shoppa om jag är ockuperad...

  • viktualia

    anne på grönkulla skrev 2010-01-22 09:44:52 följande:


    ska man behöva nöja sig med muffinssmulor??
    nopp men för att få mer än smulor får du komma HIT!!!!!!!! typ NUUUU! *fniss*
  • MuffinsTönt

    Gymmet, va e dt?

    Själv ska jag jobba hela veckan denna vecka. Vilket betyder dubbelt så mkt som i vanliga fall. AAaaagghh!

Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också