• viktualia

    Det blev visst en 15:e tråd också

    .... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!

    Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!

  • Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också
  • viktualia

    Anne - gräset är alltid grönare på andra sidan och strebrar som du och jag är odrägliga i det där....

    en annan gång i ett annat liv kommer vi att kunna leva i nuet.. i det här livet är det kört...

  • viktualia

    anne på grönkulla skrev 2010-01-15 13:14:08 följande:


    *mumlar mantrat* jag ska flytta hem o bli en snäll fru o vara nöjd med det o sortera ut alla mina prylar
    *asgarvar*

    Lycka till med att "vara nöjd"... jag ger det mycket taskiga odds.... taskig som jag är. ha ha ha

    själv ska jag, när jag blir stor, bli en nöjd villamamma i tråkhålan... något bättre odds kanske..
  • viktualia

    anne på grönkulla skrev 2010-01-15 13:33:45 följande:


    Jag med, men sabba nu inte mina välmenta försök, snälla!
    okejrååå......

    *stödkramar från den strandade valen*
  • MuffinsTönt

    Hej Anne!
    Idag är jag supertrött. Har irrat runt som en utter i vår nya moderna men mkt ologiska tvättstuga. De som har godkänt det hela har aldrig tvättat i en tvättstuga bland en massa massa barnfamiljer. Suck!

    Jag hoppas det blir bättre nästa gng annars e det ett lååångt lidande. :-@

    Btw- jag har kickat igång min alldeles nya blogg, nu med se domän. Wohohoo!

  • mc2

    Hej alla! Hoppas ni har haft en mysig januarimånad så långt.

    Här har vi precis återhämtat oss efter en familjemagsjuka. Det är klart man ska dela med sig med sina kära, eller? :D

    *Sscchh* En hemlis. Min STÖRSTA fobi är att kräkas.... Fast jag ska inte klaga, har inte varit magsjuk på 21 år. Dottern på tre år är så gullig. Vi märkte på henne att hon var på väg att bli magsjuk så vi bad henne lägga sig mellan oss så vi hade koll och då säger hon mitt i natten: "Men tänk om jag smittar dig då pappa". Snuttan. Nu är vi friska i alla fall och tillbaka på jobbet..... :(

    Nog om sådana tråkigheter. Snön ligger kvar och alla är piggare och gladare på jobbet, precis som det ska vara. :D

  • mc2

    MT: Kul med blogg! Något speciellt tema eller bara en "familjeblogg" som vi har. :)

  • viktualia

    Mc2 - åååå skoj att du hittat hit!!

    Kräkas är tröttsamt.. men nån fobi har jag verkligen inte... och tur är väl det som jag har spytt under den här graviditeten.... ehum... senast i lördags av åksjuka... tröttsamt värre... men man lär sig hantera även det...

Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också