• Fenixx

    Bröllop 2010 del8

    Nu närmar sig årets sista kvartal och 2010 närmar sig med storsteg!
    Alla vi som planerar bröllop 2010 samlas här för att ge tips och dela med av oss våra underbara planer!

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html

    2010-tråden

    Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

    Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

    Mars 2010:

    April 2010:
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4

    Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    05juni2010: 5/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6

    Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

    Oktober 2010:

    November 2010:
    Divina73: 10/11

    December 2010:

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-08 13:51
    en till för juli 2010:
    brudjuli2010: 10/7

  • Svar på tråden Bröllop 2010 del8
  • KatjaB

    Åh, blir tokig på min syster, hon ska vara barnvakt och det är ju visserligen snällt men bion börjar om 20 minuter och hon har fortfarande inte kommit!! Vi kommer ju inte ens hinna i tid och har redan köpt biljetter o allt. Blir så irriterad, först hade vi dessutom tänkt åka buss vilket hon fortfarande trodde nu när jag ringde och undrade vart hon var, och hade vi gjort det så skulle vi verkligen aldrig hinna. Nu får vi ta bilen men det är ju inte det lättaste att hitta parkering såhär på kvällen.
    Tack för det..

  • pandis81

    ååå vad trist när man har planer och framför allt tider att passa.
    jag hoppas att ni hinner och att ni får se bion..
    vad e det ni har beställt biljetter till..


    KatjaB skrev 2009-11-07 20:40:58 följande:
    Åh, blir tokig på min syster, hon ska vara barnvakt och det är ju visserligen snällt men bion börjar om 20 minuter och hon har fortfarande inte kommit!! Vi kommer ju inte ens hinna i tid och har redan köpt biljetter o allt. Blir så irriterad, först hade vi dessutom tänkt åka buss vilket hon fortfarande trodde nu när jag ringde och undrade vart hon var, och hade vi gjort det så skulle vi verkligen aldrig hinna. Nu får vi ta bilen men det är ju inte det lättaste att hitta parkering såhär på kvällen. Tack för det..
  • Bluebride

    jag ska på bio imorrn, gubben sviker imorrn och åker med en kompis för att kolla på bio ngnstans i sthlm. Men men, jag får ju gå på bio på kvällen

  • Blivandefrueriksson

    Eån jepp dekorväven har jag klistrat fast på ljushållaren, tyckte det blev helt skapligt..

  • Bluebride

    Nej, men får lösa det på något vis med annan planering.


    KatjaB skrev 2009-11-07 11:29:57 följande:
    bluebride: jobbigt att det strula ihop sig för er med planerna.. men går inte bilträffen att flytta på då? Angående att inte ta hand om dottern lika mycket som du nog ett problem som ni bara kan lösa med att får mer tid själv med henne. Då kommer han att göra allt som man måste när han är själv med henne och du inte är där och gör allt av ren vana och rutin. Vi skulle ju åka iväg idag och kolla på herrgården som jag berättade om tidigare, men de är sjuka så det blir en annan helg. Ska ha barnvakt ikväll och gå på bio tänk vad lite som krävs för att det kännas lyxigt mot innan man fick barn
  • KatjaB
    pandis81 skrev 2009-11-07 20:54:16 följande:
    ååå vad trist när man har planer och framför allt tider att passa. jag hoppas att ni hinner och att ni får se bion.. vad e det ni har beställt biljetter till..
    bröllopsfotografen, den var rätt rolig. kul att gå på bio även fast det inte kanske var en biofilm direkt. När min syster väl kom så var klockan kvart i nio, åkte iväg och letade febrilt efter parkering, springer upp och så är biomaterna trasiga så det är världens köer. Var bara att ställa sig i kön.
    Så klart råkade vi ju ta den kö som gick långsammast men tillslut så fick vi iallafall våra biljetter.

    Håller på och fixar lite mysfrukost här.. det är ju fars dag idag.
  • Lina o Peter

    Men va irriterande KatjaB.. Vi har också sett den, tyckte den var bra men slutade lite sådär.. Jag vill alltid veta mera.

    Jag håller också på att Fras Dag fixas här hemma.

    Paketet är inslaget, barnen har ritat "teckningar", (Alva har gjort jättefina streck, hihi!) kaffebryggen puttrar, brickan är framtagen och en macka eller två breds med goa pålägg. :) Älskade sambon ♥ ligger ännu ovetandes och snarkar i sängen under sin välförtjänta sovmorgon. Alldeles strax blir det frulle i sängen!

  • Lina o Peter

    "Fras dag"...? Haha, jag är oförbätterlig. Borde få pris för att jag är såååå bra att slinta på tangenterna.

    FARS DAG skulle det såklart va.

  • KatjaB
    Blivandefrueriksson skrev 2009-11-07 21:45:31 följande:
    www.sweeties.se/shop/category.php har ni sett sweeties sida med tärn klänningar? helt ok priser tycker jag nog
    de hade mycket fint.. bara ett tips dock, de beställer sina kläder från millybridal så du kan få samma kläder till bättre pris där. de hade rätt bra priser på favorsaskar också om man jämför med tex calligraphen
Svar på tråden Bröllop 2010 del8